S1000RR Deel 7

Ja sorry, zei je niet letterlijk inderdaad. Omdat je zei dat het abs later mag in grijpen ging ik er vanuit dat je die veel zag.

Ik heb zelf ( eigen ervaring ) dat ik op het circuit de DTC altijd aan het werk zie ( in slick modus ). Abs daar in tegen nooit. Ook nooit op go pro filmpjes kunnen ontdekken.
Woensdag op CPZ zag ik nu ook een enkele keer het DTC :Y van de Kumho bocht naar Bos Uit.
Het ABS nu niet gevoeld. :]

Al met al nog een seconde langzamer dan vorig jaar met de S1000R.
Misschien had ik sneller kunnen zijn, maar ik dacht in de tweede sessie vanaf ronde vier dat ze af hadden gevlagd.
Achteraf stond de beste man gewoon te ver vanaf de muur op de baan te kijken in zijn knalgele jas, maar wel zonder vlag. :X
 
Woensdag op CPZ zag ik nu ook een enkele keer het DTC :Y van de Kumho bocht naar Bos Uit.
Het ABS nu niet gevoeld. :]

Al met al nog een seconde langzamer dan vorig jaar met de S1000R.
Misschien had ik sneller kunnen zijn, maar ik dacht in de tweede sessie vanaf ronde vier dat ze af hadden gevlagd.
Achteraf stond de beste man gewoon te ver vanaf de muur op de baan te kijken in zijn knalgele jas, maar wel zonder vlag. :X
[/QUOTE]

Plezier is het belangrijkste 🏍
 
Plezier is het belangrijkste 🏍
Het voelde ook wel goed, en veilig weer naar huis is de eerste prio. ;)
Maar het was wel gewoon zonde dat ik dacht dat er afgevlagd was terwijl de laatste twee snelle rondes nog kwamen.
Na het afvlaggen mag je niet meer inhalen, en aan het eind van deze ronde vlogen ze mij links en rechts voorbij. :?
Vervolgens kwamen we de bocht uit het rechte stuk op .. en toen zag ik dus geen vlag. :')

Kon er daarna nog wel eentje terugpakken, maar de ronde was niet sneller dan ronde twee en drie. O-)
 
Het voelde ook wel goed, en veilig weer naar huis is de eerste prio. ;)
Maar het was wel gewoon zonde dat ik dacht dat er afgevlagd was terwijl de laatste twee snelle rondes nog kwamen.
Na het afvlaggen mag je niet meer inhalen, en aan het eind van deze ronde vlogen ze mij links en rechts voorbij. :?
Vervolgens kwamen we de bocht uit het rechte stuk op .. en toen zag ik dus geen vlag. :')

Kon er daarna nog wel eentje terugpakken, maar de ronde was niet sneller dan ronde twee en drie. O-)

Volgende keer beter. Veilig thuis vind ik ook t belangrijkst al heb je niet altijd wat over te zeggen.

Kun je volgende keer proberen weer iets sneller te rijden.
 
Wellicht iets voor de RR rijders hier: Originele seatcover Wit te koop voor bj 15/18.
Slot word niet mee geleverd, maar kan je overzetten vanuit het zitje.

Voor vragen stuur gerust een pb
Voor de mensen die interesse hebben de seatcover is nog te koop
 

Bijlagen

  • seatcover 1.jpg
    seatcover 1.jpg
    47,2 KB · Weergaven: 6
  • seatcover 2.jpg
    seatcover 2.jpg
    51,4 KB · Weergaven: 6
Iemand anders misschien die de passagiers voetsteunen incl plates heeft liggen? :) Ik zou ze graag willen overnemen!
 
Voor welk bouwjaar? Volgensmij moet ik nog wel wat hebben liggen voor bj 15/18

Het is een 2010 S1KRR, zodat mijn akra er vast bevestigd aan kan worden :) Moet wel eerlijk zeggen dat het best een gedoe is ook vanuit bmw zelf, niet echt een onderdeel voor de mensen die een fully exhaust hebben en die een bijrijder mee willen nemen helaas
 
hi s1000rr vrienden,

ik heb gisteren mijn s1000rr over de omheining gegooid op Zandvoort:X-O- en dus wat schade... Ik heb een 2013 met 2015+ circuitkapwerk. Nu vroeg ik me af:
- heeft 2012 dezelfde tank en tankkappen als 2015+?
- is de kuipsteun voor de voorkuip hetzelfde voor 2012 en 2015+?
- weet iemand nog een goedkoop adresje voor kapwerk / kuipsteun?
- heeft iemand nog een achtervelg liggen?

bij voorbaat dank,

Frank
 
hi s1000rr vrienden,

ik heb gisteren mijn s1000rr over de omheining gegooid op Zandvoort:X-O- en dus wat schade... Ik heb een 2013 met 2015+ circuitkapwerk. Nu vroeg ik me af:
- heeft 2012 dezelfde tank en tankkappen als 2015+?
- is de kuipsteun voor de voorkuip hetzelfde voor 2012 en 2015+?
- weet iemand nog een goedkoop adresje voor kapwerk / kuipsteun?
- heeft iemand nog een achtervelg liggen?

bij voorbaat dank,

Frank

Hey Frank, ten eerste zuur van de schade, ik hoop dat je er zelf heel huids vanaf bent gekomen.
Ik heb voor het 15-18 model nog zat oem spullen liggen.

Stuur me anders even een pm
 

Bijlagen

  • kuipframe.jpg
    kuipframe.jpg
    58,1 KB · Weergaven: 5
  • clip ons.jpg
    clip ons.jpg
    58,1 KB · Weergaven: 7
  • velgenset 2.jpg
    velgenset 2.jpg
    62 KB · Weergaven: 8
hi s1000rr vrienden,

ik heb gisteren mijn s1000rr over de omheining gegooid op Zandvoort:X-O- en dus wat schade... Ik heb een 2013 met 2015+ circuitkapwerk. Nu vroeg ik me af:
- heeft 2012 dezelfde tank en tankkappen als 2015+?
- is de kuipsteun voor de voorkuip hetzelfde voor 2012 en 2015+?
- weet iemand nog een goedkoop adresje voor kapwerk / kuipsteun?
- heeft iemand nog een achtervelg liggen?

bij voorbaat dank,

Frank
ik heb wel een complete nieuwe kuipset liggen voor op straat. kleur rood/wit/zwart
 
Wie weet waar de metingen voor geluid worden gedaan bij een circuitdag op Assen? Je mag maar 101dB produceren maar volgens de site van Arrow heb ik met dB killer nog steeds 103. Iemand tips en/of info?
 
Wie weet waar de metingen voor geluid worden gedaan bij een circuitdag op Assen? Je mag maar 101dB produceren maar volgens de site van Arrow heb ik met dB killer nog steeds 103. Iemand tips en/of info?
Rechte stuk richting ruskenhoek onder de brug. Standgas er onder door of zorgen dat je niet in je eentje bent. Als dat niet werkt heeft Maxtreme goede stille dempers.

ik heb wel een complete nieuwe kuipset liggen voor op straat. kleur rood/wit/zwart
Bedankt voor t aanbod maar het is een circuitfiets, ik denk dat ie liever een circuit kuipset erop zet;).

Overigens heeft ie er zelf niets aan over gehouden, behalve een wat lichtere portemonnee.
 
Laatst bewerkt:
Wie weet waar de metingen voor geluid worden gedaan bij een circuitdag op Assen? Je mag maar 101dB produceren maar volgens de site van Arrow heb ik met dB killer nog steeds 103. Iemand tips en/of info?

Ik schopte het tot 109 db ( akra shorty ) en dat was ook nog met killer!! Helaas kreeg ik toen een zwarte vlag. Ik had toen geen andere optie ter plekke. Ze gaven aan of nu een andere uitlaat of van t gas af bij het meet punt. Volgende sessie gewoon gestart en bij de paal van t gas af. Maar voor je zelf gewoon t fijnst om een demper te hebben die onder de 101 db komt. Kun je gewoon vol gas door.
 
Ja dat zal best maar heb hem in november al bestelt dus kan niet zomaar zeggen hou hem maar en wil dat ook niet want zit al 7 maanden zonder motor.
Snel inrijden en genieten dus. 😍

Voor 1.500 euro koop je tegenwoordig wel een leuke supersport voor die acht maanden.
Ik kan geen week zonder motorrijden. :+ (En ook al drie keer CPZ gedaan, 12 juni weer)

Maar feit blijft dat het langer duurt dan verwacht. :Y
 
Mannen,


Heeft iemand van jullie de mogelijkheid om de foutcodes uit te lezen en te resetten van de s100RR ?

Kan met de GS-911 maar is net iets te prijzig...

Anders ff langs de dealer.

Groet Marc.
 
Gisteren mijn eerste ritje ooit met iemand achterop; mijn vriendin! *O* Heel erg leuk, maar het duo zitje is voor haar toch veel te hard. Zijn er hier mensen die een idee hebben waar ik voor een 2013 een fatsoenlijk, confortabel duozitje kan scoren?
 
Ik wil mijn slot vanuit het kontje overzetten in mijn andere kontje. Alleen het lijkt niet mogelijk....Op internet ziet het er heel anders uit....
Het is wel een standaard slot van bmw…..het logo staat namelijk in dat kontje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan