S1000RR Deel 7

Mooie fiets! Ziet er stuk ranker uit nu. Ik ga kijken of ik me in kan houden. Mogelijk past dit wat beter dan mijn rsv4 met lange benen, Zou wel eens een ritje erop willen wagen.
Ja, ziet er wel uit als een flinke update. :9
inruilen, kan best :+
Ik sluit niets uit voor de toekomst, voor het sportieve werk heb ik nu even de RR en voor de rust de GS.
Een CB500 had ook wel gekund. ;)
 
Doet mij een beetje aan een Yamaha denken die kleine lampjes in de voorkuip.
Verder best wel wat veranderingen, onder meer het subframe en de remmen. :?

Voor mij leuk voor over vier jaar. :+*O*

Ja, juist die koplampjes ben ik niet zo fan van. Zoals Ducati ze heeft vind ik erg gaaf, zoals Yamaha ze heeft erg lelijk.. en dit zit er een beetje tussenin. Maar het kan ook goed dat de foto's ze niet helemaal tot hun recht laat komen.
 
full


Foto makkelijk terug te vinden op het nieuwe forum. :9

MSL cup? 8-)

ow cup
 
Geen idee, ik vind het er vaak niet uitzien, maar moet er wellicht ook eens aan geloven. ;)
Het kan wel zijn dat de stuurhelften dan tegen het kuipwerk aankomen.

Vandaag mijn eigen S1000RR gehaald. *O*

full


full


En gelijk een tiental kilometer verderop bij Hyperpro laten afstellen. Service! :t8)7
(Wat een verschil met rijden is dat zeg :] )



Hyperpro Alphen aan de Rijn. :}
Ziet er goed uit, veel rijplezier
 
half oktober mijn 2015 ingeleverd en nu een 2019 besteld, wel raar dat als je de motorsportkleuren wil je ook het M pakket moet nemen a €4100
 
half oktober mijn 2015 ingeleverd en nu een 2019 besteld, wel raar dat als je de motorsportkleuren wil je ook het M pakket moet nemen a €4100
:9~

De motorsportkleuren zijn nu extra onderscheidend dus. :o

Mijn 2014 krijgt zo blokprotectie. Zat eerst op mijn S1000R. :)




Laatste piccies zonder dus. :+

Ik zou nog een ritje vandaag doen, maar straks mijn (vorige maand) nieuwe GSbaby ophalen.
 
Olaa!

Ik heb zojuist de voorbereidingen getroffen om morgen de originele pijp er af te gaan draaien. Ik heb een bochten set van Akrapovic gescoord (titanium) en wil die er op gaan draaien. Aangezien ik dit nog nooit heb gedaan; wat moet ik met de servo's voor en achter? En moeten de lambda sondes in de akrapovic? S1000rr 2012
 
als de lambdas er in kunnen, ja.

Servos gewoon de kabels demonteren en de stekkers lekker aangesloten laten.
 
als de lambdas er in kunnen, ja.

Servos gewoon de kabels demonteren en de stekkers lekker aangesloten laten.
Zelfs mijn Aliexpress uitlaat voor de baby GS heeft een ingang voor de lambda. _O-

De blokbescherming zit erop, een zwart blok had'em ook wel goed gestaan. :9



Easy bolt-on. :Y

Hopelijk volgende week een nette dag voor een uitgebreide rit. :]
 
Oke top! Het is allemaal gelukt. Waar raden jullie aan om een test run te laten doen, en eventueel af te laten stellen?
In welke provincie zit je? Door het gehele land zitten bekende namen van "motorafstelingstovenaars." :)
 
Oke top! Het is allemaal gelukt. Waar raden jullie aan om een test run te laten doen, en eventueel af te laten stellen?
Laat je motor vooral niet bij MAD Racing Noord-Scharwoude afstellen, die hebben een 2014 RR van een maatje van mij goed verkloot. QS werkte niet meer, tijdens het rijden viel ze motor constant uit dat soort fratsen.
 
Laat je motor vooral niet bij MAD Racing Noord-Scharwoude afstellen, die hebben een 2014 RR van een maatje van mij goed verkloot. QS werkte niet meer, tijdens het rijden viel ze motor constant uit dat soort fratsen.
Additionele kastjes geïnstalleerd? :)
 
Nee hij had hem op de ECU laten afstellen maar dat is helemaal misgegaan, hij was ze motor 3/4 maanden kwijt om het goed te krijgen. Een hoop gezeik, maar hij werd ook niet netjes behandel door ze.
De echte 'goeden' herken je helaas pas bij problemen. -O-|(
 
Mogu mannen , heb altijd in het blade forum gezeten... Maar sinds een tijdje trots op m'n hp4..comp. ;)
Mijn vraag is of iemand weet of beek racing uit den Haag nog wat doet met tunen van de s1000rr?
 
Terug
Bovenaan Onderaan