S1000RR Deel 7

Chinees setje durf Ik niet aan, zeker niet op het circuit:$ als je iets anders hebt liggen hou Ik me aanbevolen
 
Chinees setje durf Ik niet aan, zeker niet op het circuit:$ als je iets anders hebt liggen hou Ik me aanbevolen
Ze zien er top uit, maar mijn remmen op de S1000R zijn nu zo goed dat ik nog moet kijken wat erin zit. Ik wil niet anders. :}

Het moet wel lukken om blokken te vinden denk ik.
Veel plezier alvast donderdag. :9~
 
Mijn remblokken, voor een s1000rr 2013 zijn niet geleverd en wil donderdag circuitrijden, heeft er iemand nog iets liggen (Ik neem ze over voor geld of kan een nieuw setje voor je bestellen)? Of weet iemand een goede Nederlandse webshop die snel kan leveren tegen een goede prijs?

Thanks,

Frank
Ik heb nog een setje Brembo SC blokken op voorraad. Dat is in Amsterdam...
 
Even een vraagje aan jullie s1000rr rijders.

Weet iemand de lengte van de originele demper die op het 2010 model is geleverd. Zoek er zo 1 voor montage op mijn speed triple.


2010-bmw-s1000rr-smackdown-track-11.jpg
 
Laatst bewerkt:
Rody is idd een topper, bedankt! Ik heb lekker kunnen knallen!

Het was mijn eerste sprintrace, dus spannend!. Had een beetje pech dat het Q1 motregende. Daarna Q2 en Race 1 lekker gereden. Race 2 brak mijn ketting in de 2e ronde:( Dus al met al een zeer leuke dag, maar iets te weinig rijtijd op deze manier...
 
Weet iemand of het frame van de 2017/18 RR gewijzigd is ten opzicht van de 2015/16 RR?
Ivm het overzetten van de originele carbon bellypan icm een full system op een 17/18.
 
Iemand ervaring met verhoogde clip-ons ? Is dat wat of valt het zwaar tegen ?
Geen idee, ik vind het er vaak niet uitzien, maar moet er wellicht ook eens aan geloven. ;)
Het kan wel zijn dat de stuurhelften dan tegen het kuipwerk aankomen.

Vandaag mijn eigen S1000RR gehaald. *O*

full


full


En gelijk een tiental kilometer verderop bij Hyperpro laten afstellen. Service! :t8)7
(Wat een verschil met rijden is dat zeg :] )



Hyperpro Alphen aan de Rijn. :}
 
Foto van de motorzaak:


Wie weet welke Akrapovic dit is? Hexagonal zie ik in verschillende versies op internet.
Het gaat eigenlijk om een DB Killer te bestellen. .
 
Foto van de motorzaak:


Wie weet welke Akrapovic dit is? Hexagonal zie ik in verschillende versies op internet.
Het gaat eigenlijk om een DB Killer te bestellen. .


db-killer is niet nodig klinkt zo goed als hetzelfde als origineel.
zijn ook niet te krijgen voor dit model.
ik vind dit wel de mooiste kleurstelling tot nog toe van de s1000rr.
mocht je in de toekomst kuipwerk nodig hebben, ik heb deze nog splinternieuw compleet liggen.
in deze kleurstelling.
 
Is dat niet dezelfde die standaard onder de Carbon Edition zit? Zo ja, dan is die zonder dB killer ook goedgekeurd.
Thanks, ik had al een heel klein vermoeden omdat mijn (e.a. BMW tuner)uitlaat op de S1000R ook TüV en E-keur had en toch lekker klonk. :9
db-killer is niet nodig klinkt zo goed als hetzelfde als origineel.
zijn ook niet te krijgen voor dit model.
ik vind dit wel de mooiste kleurstelling tot nog toe van de s1000rr.
mocht je in de toekomst kuipwerk nodig hebben, ik heb deze nog splinternieuw compleet liggen.
in deze kleurstelling.
Goed om te weten, ik hoop natuurlijk niet nieuw kuipwerk nodig te hebben. :+
Je ziet deze niet veel dacht ik, maar de tweede was/is dus bekend. ;)

Ik zag van de week op Ebay nog een volledig carbon setje voor een relatief klein prijsje / +/-€ 3.000,- :)
 
Thanks, ik had al een heel klein vermoeden omdat mijn (e.a. BMW tuner)uitlaat op de S1000R ook TüV en E-keur had en toch lekker klonk. :9

Goed om te weten, ik hoop natuurlijk niet nieuw kuipwerk nodig te hebben. :+
Je ziet deze niet veel dacht ik, maar de tweede was/is dus bekend. ;)

Ik zag van de week op Ebay nog een volledig carbon setje voor een relatief klein prijsje / +/-€ 3.000,- :)

heb hem gelijk nieuw omgebouwd naar circuitfiets vandaar.
 
heb hem gelijk nieuw omgebouwd naar circuitfiets vandaar.
In je ondertitel te zien al je vierde. :}
Rij je mee in de ZAC?

Zit er tussen een 2011 en een 2014 nog een verschil?
Soms lees ik nieuwe motorblokken onder garantie..
 
full


Foto makkelijk terug te vinden op het nieuwe forum. :9

MSL cup? 8-)
 
Doet mij een beetje aan een Yamaha denken die kleine lampjes in de voorkuip.
Verder best wel wat veranderingen, onder meer het subframe en de remmen. :?

Voor mij leuk voor over vier jaar. :+*O*
 
kweenie hoor WB, maar die remschakelset is ook behoorlijk exotisch geworden _O-
 
Mooie fiets! Ziet er stuk ranker uit nu. Ik ga kijken of ik me in kan houden. Mogelijk past dit wat beter dan mijn rsv4 met lange benen, Zou wel eens een ritje erop willen wagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan