Route barée

Benzine-verbruik weet ik nauwelijks. Als de wijzer onderaan staat, dan gooi ik 'm weer VOL!

Ik denk dat ik met volle vakantie-bepakking wel ca 50-60kg extra aan boord heb.
Vorige week nog mee door de Eiffel gereden. Ikzelf merk het nauwelijks als ik aan het rijden ben. Ja, alles voelt net iets lomper................ :?
Meeste verschil merk je bij op/ afstappen door rolbag op achterzijde buddyseat. Verder oppassen voor breedte van de zijkoffers.
 
En ze hebben er een motormuseum(pje), midden in het dorpje. Je moet er alleen even heen wandelen want het dorp is afgesloten voor gemotoriseerd verkeer. Het is maar klein, maar leuk als afwisseling onderweg. Le musée de la moto | Entrevaux : Tourisme Village Médiéval et forteresse Vauban

Yup - daar ben ik geweest - super tof. Kan me herinneren dat het een heel stuk naar beneden was. Of in ieder geval - mijn vrouw wilde helemaal daar naar beneden ergens. Ze was alleen vergeten dat je dat pokkestuk ook weer omhoog moet :D

Ik heb alleen maar gekampeerd, niks besproken, wel van te voren met het maken van de route meteen de campings "gezocht".
De dag routes had ik dus zo gemaakt dat deze bij een camping eindige.

Een K1600 is denk ik wel wat zwaar voor de col de Parpallion. Maar ja wie niet waagt door wint ook niet :P

Ah zo - kamperen no problem alleen is maar 1 van mijn twee vaste motormaatje in voor kamperen - die andere wil een echt bed _O- Lijkt mijn juist geweldig. Maar dus wel een dagroute die zo'n beetje eindigd bij een camping.. moet kunnen. Check :-)

De Parpallion is niet voor een K1600 - geen goed idee. Als ik zoiets wil dan huur ik wel een gs of ktm. Een allroad ernaast is no-go. Heb ik al eens geprobeerd. Ik kreeg gelijk het verzoek om de hutkoffers te vullen met kleren en een andere woning te betrekken -O- maar goed. Met de tourfiets kan je bijna overal komen. Ik heb toen de xxbird en de gs ingeruild voor een hagelnieuwe gsa (dan kon kennelijk wel 8)7 - wie leert mij vrouwen snappen ?)

Echt mooi avontuur :t al zou ik het wel met een maatje gaan.
 
Laatst bewerkt:
- daar ben ik geweest - super tof. Kan me herinneren dat het een heel stuk naar beneden was. Of in ieder geval - mijn vrouw wilde helemaal daar naar beneden ergens. Ze was alleen vergeten dat je dat pokkestuk ook weer omhoog moet :D

Ik weet vooral nog dat het bloedheet was, tegen de 40 graden, niet echt weer voor een wandeling in motorpak. Heb het bij het museum gehouden en daarna heel snel weer opgestapt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan