Ja, dat soort acties van medegebruikers gebeuren wel vaker. Wel netjes dat ie even stopt.
Ben wel blij dat je niet je nickname waar maakt....
bijna-valpartij
Waarna de bestuurder netjes voor me stopt. En hij loopt naar me toe en verontschuldigt zich netjes blabla etc.
Wel sportief van de koekblikker dat ie stopte en op je af stapte. Hoeveel van die mafketels doen of ze je niet zien (of zien je echt niet) en tuffen vrolijk door.
Vanmiddag was ik vrij dus ik dacht, ik ga een stukkie rijden over de dijk [Twello'se kant langs de Ijsel] Nou ik rij daar.. lekker bochtjes pakken.Nou eind goed al goed, Stephan heeft zijn eerste BERM-ERVARING gehad..
.......dus ik denk; mooi hij heeft me eindelijk gezien nu kan ik er veilig langs heen. ik rij naast hem, en hij komt ineens helemaal naar links waarna ik me kapot schrok (als beginnend bestuurder) en ik bevind me op dat moment echt op het randje van het asvalt, waarnaa de banden de modderige berm "inglijden"....
Ik schrik me kapot man, toen zag ik dat het een andere roadkill was, ik denk al, geen dijk gezien
Wel kut he, het went vanzelf hoor, die auto-aso's, als je meer ervaring hebt schrik je nog wel, maar kun je er nog beter op reageren. Ik wil zo'n gevorderde rij opleiding gaan doen, zodat een berm vlucht ook een fluitje van een cent word.
LoL
mja.. nou ik rij net een jaar dus.. 1 jaar 2 maand. Ben ook gewoon de winter doorgereden. mja.. NIET DAT IK ECHT EEN BEGINNER BEN! dit is me 2de motor al
ik zou echt wel pissed zijn!
Nee je zou je doodgeschrokken zijn en drie vloetjes verscheuren voordat je een shaggie gedraaid zou hebben..
Kwaad is pas een 10 minuten later denk ik...