Rmz topic

Sturmy

Rookie
29 apr 2018
20
0
Eelderwolde
Beste mf'ers,
Ik heb ee rmz 250 uit 2007, nu wilde ik vragen of hiervoor ook een koppelingsdeksel te krijgen is met een kijkglaasje? Een vriend van mij heeft een uit 2006 en daar zit nml wel een glaasje in.
Mvg
 
Iedereen heedt tegenwoordig een telefoon bel dan direct met bonenberg motoren in nunspeet dacht ik zij zijn suzuki dealer en sturen dat onderdeel wellicht zo naar je toe. De mogelijkheden zijn ongekend anno 2019
 
Weet iemand ook wat voor merk/type uitlaat dit is? Hij zit aan een yoshimura uitlaatbocht.
 

Bijlagen

  • DSC_0643.JPG
    DSC_0643.JPG
    899,4 KB · Weergaven: 6
Persoonlijk heb ik een tijdje een fmf gehad, en was daar heel content van, wel de hele lijn, met powerbomb, maar doma is zeker een goed merk, let wel op, je moet je motor opnieuw terug afstellen als je met een ander uitlaatsysteem gaat rijden, hij kan of te arm staan of te rijk. Beide kunnen je motor beschadigen, zeker in je achterhoofd houden; indien met carburator zal je de jetting moeten aanpassen, heb je al de injectieversie moet je hem remappen
 
Persoonlijk heb ik een tijdje een fmf gehad, en was daar heel content van, wel de hele lijn, met powerbomb, maar doma is zeker een goed merk, let wel op, je moet je motor opnieuw terug afstellen als je met een ander uitlaatsysteem gaat rijden, hij kan of te arm staan of te rijk. Beide kunnen je motor beschadigen, zeker in je achterhoofd houden; indien met carburator zal je de jetting moeten aanpassen, heb je al de injectieversie moet je hem remappen
Thx voor de info, is gelukkig nog gewoon een carburateurtje😋
 
Ik ben er inmiddels achter! Het is een yoshimura, maar een van de vorige eigenaren had hem kapotgereden en er een nieuw omhulsel voor gemaakt. Bedankt voor het meedenken👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan