Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

-Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam-

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

2e MCSR rit wil ik op:

• Zondag 6 mrt (ondanks de gladheid)

Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 13 mrt (ondanks de beurs)

Stemmen: 2 13,3%
  • Zondag 3 april (duurt zo lang...)

Stemmen: 13 86,7%

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog ff namenlijstje maken van wie er meegaan?? Is meebie wel leuk om te weten wat ongeveer de opkomst is en wie er komen?

- PieJay
- Smitjr
- Murkel
- Mario*
- Tara
- Klink Schakel
- Louns
- Goudlokje
- Sas_andrea
- Stafford
- Amiebandit
- Oppie
- Motormuiswilliam1
- Impuls
- Zandor
- The yellow TL1000R (kanarie)
- Dr.Sideburn
- _Erwin_
- Gazzz
- JoostB
- Schizofreen
- Johnny Dope
- 3wheel
- Astonia
- Kabala
- TwoDegrees (als ie zijn tentamens zat is tenminste...)
- Urjen
- Jorge24
- Karintje
- Vanessa
- Juan944 (wie wil hem achterop nemen???
- JvdValk
- Björn
- ZoekZoekie
- Dampkring
- Knaapie
- W84ME
- Zaz (de alom besproken bijrijdster )
- MarcelRSV
- Switch
- DikieDik
- Hengel
- Siebje
- R6 Yamaha
- SVDirk

44 bikers en 1 bijrijdster tot nu toe (als ze allemaal meegaan)

Laatst bewerkt:
moet je even in dat andere topic kijken, daar was al een lijst bij gehouden met wie er mee gaan...

toch wel minstens 40% hiervan is student denk ik hoeveel zouden er serieus met hun studie bezig zijn?

toch wel minstens 40% hiervan is student denk ik hoeveel zouden er serieus met hun studie bezig zijn?

das iig een substantieel deel. Motorrijden is veel leuker, maar ben wel serieus met mijn studie bezig onder het motto: minimale inzet, maximale inspanning opbrengst

klein typfoutje

rittentopic....donders woord zeg

wie verzint zoiets nou......

voor een mooie kaart ga naar www.detelefoongids.nl en toets in Mcdonalds te rotterdam.

voor de liefhebber 2 andere manieren om er te komen

1. neem afrit schiedam nummer 11 ---> Let op: dit is een hele scherpe bocht naar rechts. Stoplichten rechtdoor. Brug over. Kruising met stoplichten rechtsaf. Halverwege aan je rechterhand de mcdonalds.

2. Vanuit Den Haag: a13 afslag Rotterdam overschie nummer 12. Na afrit bij stoplicht rechtsaf. De weg blijven volgen tot de volgende kruising met stoplichten. Daar ga je rechtdoor. Halverwege de weg aan je rechterhand de mcdonalds

succes!

Laatst bewerkt:

ga je zelf ook mee??

ghehe, dat weet ik nog niet.
Misschien kom ik stiekem even kijken.

Die lekdijk route ken ik deels. Prachtige route.
Maar ik ben heel verlegen in groot publiek

Oja, jij bent er zeker zo eentje die stilletjes alleen in een hoekje gaat zitten en wacht totdat iemand je aanspreekt??

he smitje
ff in je openingstopic afrit 20 veranderen in "afrit TWAALUF spaansepolder"

zet mij ook maar in het lijste!!

He PieJay weet niet of ik al in het lijstje staat denk het wel maar onder de verkeerde naam volgens mij heb je me onder Speedcops gezet maar dat is me mail adres je mag het gewoon onder anouck zetten (naam van me hond).
Ben er waarschijnlijk dus ook gewoon bij.
Ook nog 25kw , (heb lekker wel neon onder me motor } maar ja moet nog een jaartje wachten.

heb nog niet dit hele topic gelezen, maar begreep in het andere topic dat er wat problemen waren met betrekking tot het vinden van de route bla bla bla....

Ik ken aan die kant van het water een aardig stukje de weg, dus wil daarin best meedenken/rijden.

@Smit: hoor van jou wel hoe of wat!

is veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.