Ripple Impact shorts

G.C.

Die hard MF'er
Donateur
22 dec 2023
731
834
Truzement
Iemand hier ervaring met deze shorts?
Merk dat ik na een paar uur echt wel last krijg op het beklede plankje dat Kawasaki zadel noemt bij de Z800.

Wel wat positieve reviews op Trustpilot, op wat verzendproblemen na.

 
Je kan ook een losse binnenbroek kopen die onder een short gedragen wordt.
Enduro mtb'ers gebruiken die meestal.
Dit is ook een betrouwbare shop.
 
We kan imho beter investeren in verbeteren van het originele zadel.
Of een aftermarket zadel.
De originele zadels van Kawa staan niet bekend om hun comfort.
 
Ik word helemaal gek van de reclame van deze shorts op mijn social media accounts.
Bij alles wat ik open komt het voorbij.

Hier ook een Kawasaki biker trouwens, en inderdaad na een paar uur voel je het wel even aan je bips. Maar hey, dat is ook motor rijden toch? Beetje ongemak.

Zit af en toe te kijken naar een zadel van SHAD. Die zien er erg comfortabel uit.
Deze Ripple shorts zien eruit alsof je een pamper in je broek hebt ofzo.
 
We kan imho beter investeren in verbeteren van het originele zadel.
Of een aftermarket zadel.
De originele zadels van Kawa staan niet bekend om hun comfort.
5 jaar op een ZX10R gereden zonder een centje pijn. Nu een S1000 RR met M-zitje (dun en hard): ook geen probleem *O* .
 
Ik was ook benieuwd, verder zoeken blijkt wel dat Ripple een dropshipper is en je voor 5 euro op Ali klaar kan zijn ipv de genoemde 30 piek bij hen.
 
You don’t need pants for the victory dance!

IMG_2323.png

Het doet mij hier aan denken.
 
Gel zorgt ervoor dat het zitvlak warm word, is ook zo bij een gelzadel op de fiets.
Er word vaak gezegd dat zo'n broek ademend vermogen heeft, maar het gel gedeelte is dat niet zo.
Het is belangrijk dat een zadel de vorm aanneemt van je zitvlak, pijn ontstaat vaak door druk op de zitbeentjes en de zithouding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan