Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Vandaag weer naar mijn werk hoor met de :] , geen 1 tegen gekomen.
Zowel heen als terug niet .
 
Ik heb zelfs vannochtend nog motoren gezien (3 stuks) toen ik naar mijn werk reed van Hoogerheide naar Goes.....
1 binnen het dorp (ging binnendoor richting Bergen op Zoom) en 2 op de snelweg richting zeeland.
Hoe dichter ik bij zeeland kwam hoe "schoner" de weg.... in hoogerheide ligt ondertussen zelfs op gestrooide wegen 5cm of meer aan sneeuw.....
 
Vandaag ook met het koekblik en de rest van de week ook , mocht niet van de vrouw met de :].
Achter af had ze gelijk , bij vertrek in de ochtend thuis niets anders de hand en onderweg wat wit uit de lucht maar dat was goed te toen voor met de motor. Op mijn werk wel sneeuw maar er bleef niets liggen, 2 uur later kreeg ik een foto dat thuis wel de sneeuw bleef liggen en toen ik in de middag naar huis ging en hoe dichter ik bij huus kwam was het nog wit en de weg waar ik door heen rijdt ook niet echt zuiver was .
Bij thuis komst eerst maar alles wat sneeuw vrij gemaakt , is leuk om te zien maar aan de andere kant geeft het ook rommel.
 
Aangezien het iets dichterbij is vanuit jullie regio; iemand ervaring met/bij Gerrits Motoren in Goes?

Ik heb de zoek functie gebruikt, maar kan niet echt wat vinden op MF.

Schijnt naast Ruud Fredriks te zitten
 
Aangezien het iets dichterbij is vanuit jullie regio; iemand ervaring met/bij Gerrits Motoren in Goes?

Ik heb de zoek functie gebruikt, maar kan niet echt wat vinden op MF.

Schijnt naast Ruud Fredriks te zitten
Zitten tegenover Bax Music, lijkt me een kleinere zaak maar ben er nooit binnengestapt. 2 minuten aan de andere kant zit Motoport Goes dus is goed te combineren voor een ritje.
 
heb zaterdag middag nog wel een rondje gedaan met mijn maat en broertje. Stond wel veel wind idd... .op de heenweg (gingen even naar Motoport Goes vanuit hoogerheide) hadden we de harde wind bijna vol op de kop, dat was niet prettig rijden.... maar goed.
Dat ritje maakte ik ook, wat een drukte bij motoport, leek de motorbeurs wel. Snel een afspraak gemaakt voor donderdagavond en weer door om nog meer wind te trotseren :]
 
Dat ritje maakte ik ook, wat een drukte bij motoport, leek de motorbeurs wel. Snel een afspraak gemaakt voor donderdagavond en weer door om nog meer wind te trotseren :]
ja was echt HEEL druk.... pfff maar goed, wij komen daar altijd om even rond te kijken. Mijn broertje wilde nog even de yamaha xsr900 van 2018 bekijken die ze daar hadden staan (maar heeft besloten dat hij het nieuwere model toch veel, veel mooier vind).
 
Terug
Bovenaan Onderaan