Reviseren en verbeteren van een HD shovelhead

Zou ik doen als ik jou was Max. En anders, stuur me een Pb, kunnen we eens praten over dit vrij zinloze gedoe. Zinloos in de geest van het topic is leeg, en ik, en meerdere mensen vinden het jammer.
Groeten en een fijne avond! :t
 
Zou ik doen als ik jou was Max. En anders, stuur me een Pb, kunnen we eens praten over dit vrij zinloze gedoe. Zinloos in de geest van het topic is leeg, en ik, en meerdere mensen vinden het jammer.
Groeten en een fijne avond! :t

Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die het niet jammer vind,als we het puur over de technische inhoud van de reply hebben.

De technische inhoud van de reply's staat ook niet ter discussie, het is misgegaan op het gebied van communicatie.
En daar is Max zelf ook (groten)deels debet aan.
Vraag is of hem dat kwalijk te nemen is of dat Max, zoals eerder geopperd is, sterk is in techniek maar niet in de communicatie.
Je kunt geen oplossing zoeken als het probleem niet boven water is.

Max zijn drijfveer, als ik het goed inschat, is dat hij graag zijn kennis deelt en ergens vastlegt, liefst ergens waar anderen er ook nog wat aan hebben.
Dat is wat ik opmaak uit zijn reply's, als ik ernaast zit hoor ik dat graag. ( uitsluitend van Max aub :P )

Ik zou graag M-F zien als het medium dat deze zeer specifieke informatie voorhanden heeft.
Ik zie het dus maar zo dat het nu aan ons als Crew is om iets te bedenken waarop we dat voor elkaar kunnen gaan krijgen.
Wellicht zelfs in de vorm van een topic waarin alleen Max schrijfrechten heeft. Dit zou bijzonder zijn, dat soort constructies hebben we nooit gewild op M-F maar richtlijnen zijn richtlijnen. Misschien maken we hier een uitzondering voor of bedenken we wat anders.

Hoezo een uitzondering ? Is Max mij dan zo dierbaar ?
Nee, ik ken m niet en als user heb ik tot nu toe meer last van m dan gemak, aangezien ik geen Harley rij ;)
Maar ik zie wel dat er veel M-Fers zijn die erg veel waarde hechten aan zijn reply. En reply maken of breken M-F, niet degene die achter het toetsenbord zit.




Misschien krijg je dan nog wel meer aandacht!

Tja...Sammie.... pas je een beetje op ?
Jouw manier van communiceren en posten schiet ook nog wel eens bij iemand in t verkeerde keelgat..... en dan is het nog maar de vraag of jouw informatie net zo waardevol is ;) })

Het heeft geen nut zo'n reply te plaatsen. Niemand heeft er wat aan en het brengt alleen negativiteit.
 
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die het niet jammer vind,als we het puur over de technische inhoud van de reply hebben.

De technische inhoud van de reply's staat ook niet ter discussie, het is misgegaan op het gebied van communicatie.
En daar is Max zelf ook (groten)deels debet aan.
Vraag is of hem dat kwalijk te nemen is of dat Max, zoals eerder geopperd is, sterk is in techniek maar niet in de communicatie.
Je kunt geen oplossing zoeken als het probleem niet boven water is.

Max zijn drijfveer, als ik het goed inschat, is dat hij graag zijn kennis deelt en ergens vastlegt, liefst ergens waar anderen er ook nog wat aan hebben.
Dat is wat ik opmaak uit zijn reply's, als ik ernaast zit hoor ik dat graag. ( uitsluitend van Max aub :P )

Ik zou graag M-F zien als het medium dat deze zeer specifieke informatie voorhanden heeft.
Ik zie het dus maar zo dat het nu aan ons als Crew is om iets te bedenken waarop we dat voor elkaar kunnen gaan krijgen.
Wellicht zelfs in de vorm van een topic waarin alleen Max schrijfrechten heeft. Dit zou bijzonder zijn, dat soort constructies hebben we nooit gewild op M-F maar richtlijnen zijn richtlijnen. Misschien maken we hier een uitzondering voor of bedenken we wat anders.
De kracht van interne en zeker MF is dat er altijd weerwoord is. Max kan daar niet mee omgaan. Als Max graag zonder weerwoord zijn technische kennis wil verspreiden is hij vrij om daar een website voor te openen. Er zijn zat platforms waarbij dat net zo simpel is als op MF posten.
En nee, ik heb geen Harlie en wil er echt geen hebben. Ik vind het wel mooi om technische verhalen te lezen, maar niet als iedere andere mening afgedaan wordt als doctrine.
Nee, dus, hou MF lekker open.
 
@MAX-JVA MBM doet je in mijn beleving een fantastische kans en handreiking.
Maak daar namens de echt geïnteresseerde MF gebruikers aub gebruik van en ga samen met mbm op zoek naar een manier van samenwerken op mf die zowel voor jou als voor mf tevredenstellend is.

Ik zit in ieder geval al startklaar voor een hele grote dosis techniek om weer lekker over na te kunnen denken
 
Het punt is dat er hier maar weinig zijn die verstand hebben van bijvoorbeeld meetopstellingen voor krukassen. Onderbouwd weerwoord heb ik hier nog niet gezien. Dat gezegd hebbende, ik ben het eens met Halflive.

Als je een mening ventileert, krijg je tegengas. En dat houdt je scherp.
 
@halflive kun jij niet eens een poosje wat nuttigs gaan doen zoals sokken breien of zo?

Ipv totaal nutteloze en onzinnige dingen te typen alleen maar om reacties uit te lokken en te provoceren.

Er had niemand om je mening gevraagd maar ja dat zal wel het gevolg zijn van de hedentendaagse ikke ikke ego maatschappij
 
De kracht van interne en zeker MF is dat er altijd weerwoord is. Max kan daar niet mee omgaan. Als Max graag zonder weerwoord zijn technische kennis wil verspreiden is hij vrij om daar een website voor te openen. Er zijn zat platforms waarbij dat net zo simpel is als op MF posten.
En nee, ik heb geen Harlie en wil er echt geen hebben. Ik vind het wel mooi om technische verhalen te lezen, maar niet als iedere andere mening afgedaan wordt als doctrine.
Nee, dus, hou MF lekker open.

Die was er ook, met de nadruk op was. www.motorvitaminen.eu , maar helaas opgeheven nadat het hier op M-F ter overname werd aangeboden.
Vele gigabytes aan technische Harley info voor de liefhebbers is verloren gegaan. -O-
Of iemand moet het allemaal opgeslagen hebben. :}:}
 
Laatst bewerkt:
@halflive kun jij niet eens een poosje wat nuttigs gaan doen zoals sokken breien of zo?

Ipv totaal nutteloze en onzinnige dingen te typen alleen maar om reacties uit te lokken en te provoceren.

Er had niemand om je mening gevraagd maar ja dat zal wel het gevolg zijn van de hedentendaagse ikke ikke ego maatschappij
Met deze reactie geef je keurig aan er geen ene flikker van begrepen te hebben. Ook het begrip "forum" zegt je kennelijk niets.
 
Met deze reactie geef je keurig aan er geen ene flikker van begrepen te hebben. Ook het begrip "forum" zegt je kennelijk niets.

lijkt mij ook.
dat MF al die Max-techniek wil bewaren geen probleem. maar niet op het forum zelf. ze kunnen even goed een link plaatsen naar een data-base waar reageren sowieso niet mogelijk is.
 
lijkt mij ook.
dat MF al die Max-techniek wil bewaren geen probleem. maar niet op het forum zelf. ze kunnen even goed een link plaatsen naar een data-base waar reageren sowieso niet mogelijk is.

Laten we dan alles linken naar een database dan zijn we zeker gevrijwaard van commentaar dat ons niet aanstaat. Gelukkig beslissen wij daar niet over...
 
De kracht van interne en zeker MF is dat er altijd weerwoord is. Max kan daar niet mee omgaan. Als Max graag zonder weerwoord zijn technische kennis wil verspreiden is hij vrij om daar een website voor te openen. Er zijn zat platforms waarbij dat net zo simpel is als op MF posten.
En nee, ik heb geen Harlie en wil er echt geen hebben. Ik vind het wel mooi om technische verhalen te lezen, maar niet als iedere andere mening afgedaan wordt als doctrine.
.

Nogmaals heb geen enkele onderbouwde andere mening qua technische inhoud gezien alleen gebral.
 
Sammy; Misschien krijg je dan nog wel meer aandacht!
Het gaat mij om dat groene balkje onder mijn naam.
Vindt ik erg mooi staan.
 
daily_gifdump_2973_02.gif
 
Laatst bewerkt:
Max zou ook kunnen overwegen om alleen op posten te reageren die hem aanstaan, en de rest te negeren.
Lost het probleem zichzelf op.
 
Met deze reactie geef je keurig aan er geen ene flikker van begrepen te hebben. Ook het begrip "forum" zegt je kennelijk niets.

Gevalletje pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?

Een forum is bedoelt om elkaar te helpen en dat doe je niet met negatieve niet ter zake doende commentaren te geven.

Dus nogmaals ga wat nuttigs doen zoals sokken breien of zo of wordt lid van het viva forum.
Daar is vast wel een plekkie voor iemand zoals jij in elkaar steekt.
 
Het lijkt zo mooi een forum structuur, om kennis en ervaringen uit te wisselen.
Maar ons Brikken forum komt snel uit balans als we de deelnemers op de noodzakelijke specifieke HD kennis en ervaring beoordelen.
Een discussie gespreks-groep laten functioneren kan alleen als er voldoende stof tot vergelijken en oordelen aanwezig is.
Zo niet dan wordt het “lesgeven aan belangstellenden”.

Niets mis mee, maar dan eerst de nodige lessen volgen.
Er speelde de afgelopen maanden ook wat anders mee, wat niets met techniek te maken had; Angst.

Angst voor het anders denken en schrijven van mij.
Is er een reden voor angst?
Angst om te worden vergeleken op je kennisniveau?
Vroeger was 40 jaar ervaring al voldoende om te worden gewaardeerd.
Die zal alles wel weten, dacht iedereen.
Dat iemand 40 jaar lang niet boven zijn basis kennis uit kan komen, daar dacht je niet aan.
Je was op zijn minst verplicht om respect te tonen.
Is het na 40 jaar mogelijk geweest om problemen op te lossen, dan wordt het ineens anders.
Dan wijk je van de gebaande wegen af.
Het is maar de vraag of je dat mag, als gewone Hollander.
U weet toch hoe dat gaat, met ons maaiveld?
Hoorde laatst een Chinese zegswijze; Elke spijker die boven het oppervlak uitsteekt krijgt een klap.
Ondanks de bekende moderator met zijn schoonmaak ploeg staan de laatste bladzijden vol met de grootste onzin die je maar kan bedenken.
Een paar voorbeelden;

Je gaat er nogal in op hé.
Je lijkt wel een Jehova getuige.
Om dat met pedofielen te vergelijken vind een ander toch wel erg ver gaan.
Enz, enz...
En zo heb ik vele bladzijden onzin verzameld.
Is dat het MF niveau?
Al lijkt de “forum vorm” democratisch, het geeft de massa zoveel ruimte dat het vervuilend werkt.
Heb de moeite genomen om het hele Brikken SH topic door te kijken.
Het is niet te lezen en alle fotowerk is verdwenen.
Misschien een ander topic beginnen, met een naam die staat voor deze tijd?
Voor de techniek die ik heb ontwikkeld en de ervaring van 45 jaar anders Denken-Dromen-Durven-Doen.
Zonder angst voor anders denkenden.

Max-JVA 20-12-2018
==========================================================================================================================
groot vraagteken.jpg
 
Voor wie? geïnteresseerden, en daar zijn er veel van, maar de meesten zullen alleen meelezen en niet reageren.

Waarom? Omdat je er plezier in hebt, is dat niet het geval? Doe het dan ook niet.

Er zijn slechts een handvol mensen die hier kritiek op je leveren en blijkbaar trek je jezelf dat heel erg aan.
Hoe komt dat?

Wat "verwacht" je eigenlijk van je volgers Max?
 
Terug
Bovenaan Onderaan