restauratie yamaha XS 750 E

We zijn weer gestart met het verder restaureren van de XS. Tegen dit tempo zit ik in het rusthuis als hij af is. Het mag dus wel wat sneller vooruitgaan.
Welkom terug, goed om te lezen dat je er nog steeds mee bezig bent. Tijd speelt geen rol, bij mij ligt er ook wel eens een project maandenlang stil. :)
 
Laatst bewerkt:
30061304-B66D-48DA-9238-E65654961601.jpeg
7243CC76-4537-42DE-A37C-EC6E99D6303E.jpeg


Iets later maar toch niet vergeten.
 
Welkom terug, goed om te lezen dat je er nog steeds mee bezig bent. Tijd speelt geen rol, bij mij ligt er ook wel eens een project maanden lang stil. :)

Hoi Wim
Foto's zijn zeer duidelijk. Middle gear is identiek aan de XS 1100 (66-69mm), maar rear gear is bij jou 20-24mm en op de tekening van de 1100 24-26mm. In elk geval weet ik nu wat ik kan maken.
Ik weet dat je nog een pak onderdelen hebt. Heb je toevallig nog een handgreep (gemonteerd onder zadel op kader) liggen? Staat van de greep is niet belangrijk. Je stuurde er mij al eentje door, maar ik kan hem niet meer terugvinden. Is ook een vraag aan de andere lezers.
 
Greep heb ik gehad. Is naar Zeeland gegaan. Maar op MF staat een XS in onderdelen te koop mogelijk heeft hij nog de betreffende handgreep liggen.

Overigens zou ik er zelf ook 1 kunnen gebruiken (ga van alle XS-zooi proberen een rijdende XS te bouwen).
 
Heb vandaag dit hele topic eens doorgelezen. Veel interessante informatie opgedaan die ik ook goed kan gebruiken voor mijn project.
Jammer dat het 2,5 jaar geleden stil is geworden. @abelson_34 is het project al klaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan