Renumax krasverwijderaar

dylanpilot

MF veteraan
30 jan 2011
2.518
773
Holland
Beste Forumleden.
Weet zo even niet of dit onderwerp al eerder voorbijgekomen is, maar kon het niet vinden op dit Forum.
Het gaat hierom: de meesten van jullie kennen waarschijnlijk al die befaamde krasverwijderaar genaamd Renumax.
Bekend van de tv reclames uit Amerika.
Ik heb er eens op lopen Googlen en ook via You Tube filmpjes erover bekeken.
Nou schijnt dat befaamde product Renumax geen ene drol te doen.
Oftewel: het doet NIET wat het zou moeten doen.
Nou is dat best wel jammer en kwalijk, want daardoor zijn er worden er behoorlijk wat mensen gedupeerd. (oftewel: genaaid)

Waar wil ik naartoe?
Ik vraag mij telkens af bij het zien van die reclame op tv hoe het nou in hemelsnaam mogelijk is anno 2016 dat een product alszijnde Renumax totaal NIET doet wat het belooft en dat de verkopende partij daar gewoon mee weg komt.
En dan bedoel ik met name het wettelijk gezien.
Dat zou toch niet kunnen en mogen???
Kan iemand mij uitleggen waarom zoiets dan maandenlang gewoon wordt verkocht en dan ook nog eens via tv reclames waardoor met name de oudere mensen die vaak even niet op voorhand Googlen naar info door een Renumax product zwaar getild worden en hun centen dan ook niet eens terugkrijgen.
Dat riekt toch puur naar oplichting??
Ik begrijp er werkelijk geen ene jota van hoe zoiets als dit nog steeds door de beugel kan anno 2016.
20 jaar geleden had ik het wel begrepen, maar tegenwoordig.............
Of ben ik nou helemaal gek geworden..
Vr Gr Erwin
 
Ik heb eens een soortgelijk product in Duitsland gekocht .Dit werkte echter wel redelijk. Weet de naam echter niet meer .
 
Kunnen ze alle gezichtcrème reclames ook wel van de buis halen.... "werkt van binnen uit"
 
Ik liep op een braderie, en daar stond iemand cobalt boortjes te verkopen, en die demonstreerde ze ook nog , ging door vijlen heen, door steeksleutels enz enz...

Toen ik een setje wilde kopen, en vroeg om het setje dat hij gebruikte, en hij weer een nieuw setje uit zijn gigantische voorraad kon pakken werd ie boos.....


snap ik niet ......
 
Ik liep op een braderie, en daar stond iemand cobalt boortjes te verkopen, en die demonstreerde ze ook nog , ging door vijlen heen, door steeksleutels enz enz...

Toen ik een setje wilde kopen, en vroeg om het setje dat hij gebruikte, en hij weer een nieuw setje uit zijn gigantische voorraad kon pakken werd ie boos.....


snap ik niet ......

Hahaha

Ik zou elke 5 minuten terugkomen en dat weer opnieuw vragen als het vuil staat met mensen.

Scheelt een hoop teleurstelling bij de andere kopers en is gewoon oplichting
 
De consumentenbond heeft daar een mooi filmpje van, lijkt inderdaad echt helemaal niets te doen.

In de reclame zie je zelfs dat het witte spul op lost, in het echt blijkt dat niet eens het geval. Wel schijnen ze zich te schuilen achter een soort van disclaimer: Probeer het eerst op een klein stukje, om te kijken of het werkt op jouw kleur auto. Dat staat op de verpakking, maar wordt in de reclame natuurlijk nooit genoemd.

It's amazing! *O*
 
Dat Renumax pure oplichting is, is wel duidelijk, net zoals de rest van Tell-Sell.
Om krassen echt goed te verwijderen moet je het gegiste bloed van noord-Koreaanse snotkikkers gebruiken. Dat weet iedereen zo onderhand toch wel, of niet soms? Helaas is er zeer lastig aan te komen, en mijn voorraad is helaas net op.
 
Dat Renumax pure oplichting is, is wel duidelijk, net zoals de rest van Tell-Sell.
Om krassen echt goed te verwijderen moet je het gegiste bloed van noord-Koreaanse snotkikkers gebruiken. Dat weet iedereen zo onderhand toch wel, of niet soms? Helaas is er zeer lastig aan te komen, en mijn voorraad is helaas net op.

Of Bolski zweet....
 
Ik liep op een braderie, en daar stond iemand cobalt boortjes te verkopen, en die demonstreerde ze ook nog , ging door vijlen heen, door steeksleutels enz enz...

Toen ik een setje wilde kopen, en vroeg om het setje dat hij gebruikte, en hij weer een nieuw setje uit zijn gigantische voorraad kon pakken werd ie boos.....


snap ik niet ......

Of waren het vijlen van de aldi die hij eerst even onthard heeft ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan