Reizen Waes... Isle of Man

Nou werkt het wel! Heb me eerst afgemeld, en daarna een nieuw profiel aangemaakt. Wat een gedoe dat zeg, zou een stuk makkelijker zijn als je het gewoon standaard kon terugkijken. Ik kan namelijk alles gewoon terug kijken, zender maakt niet uit. Alleen bij hun werkt het niet. Nu wel dus ga lekker kijken nu. Bedankt allen, :t
 
Met Ziggo mediabox is hij gewoon nog te zien.

Menu >Zoeken > Reizen Waes Europa Isle of Man

Edit:
Nu niet meer 7 dagen maar....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gisteravond ook gekeken. Inderdaad een goede documentaire. Geeft tenminste een wat realistischer beeld dan het meeste videomateriaal (slow-mo vliegende fietsen) dat in omloop is ;).
 
Maar was het in 93 nog een groot (dronken) feest op de boulevard; dat is nu blijkbaar voorbij...
 
Via dit linkje kun je het nog wel zien. Bosso postte dat al eerder.
Reizen Waes: Europa - Isle of Man | VRT NU
Wel even inloggen met een fictief adres in België. Postcode is eigenlijk al voldoende.
Ik heb de postcode van Studio 100 gebruikt. 2627 Schelle.


Thanks, account aangemaakt en de postcode van studio 100 gebruikt.

Blijft toch bijzonder dat het redelijk 'geaccepteerd' is dat er elk jaar dodelijke ongelukken gebeuren.
Verder wel tof om het evenement eens op deze manier te zien!
 
Thanks, account aangemaakt en de postcode van studio 100 gebruikt.

Blijft toch bijzonder dat het redelijk 'geaccepteerd' is dat er elk jaar dodelijke ongelukken gebeuren.
Verder wel tof om het evenement eens op deze manier te zien!

Ben blij dat er nog mensen zijn die het voor elkaar krijgen zo’n evenement te organiseren.
Hier in het schijterige Nederland word ieder leuk evenement de nek omgedraaid.
Nog even en we mogen alleen nog tulpen kijken op de Floriade....

Edit; nou niet beginnen over de combinatie “dodelijk” en “leuk” B|
 
Thanks, account aangemaakt en de postcode van studio 100 gebruikt.

Blijft toch bijzonder dat het redelijk 'geaccepteerd' is dat er elk jaar dodelijke ongelukken gebeuren.
Verder wel tof om het evenement eens op deze manier te zien!
Ok toegegeven, normaal is het niet. Maar in rally gebeurt dat toch ook ? En in andere sporten. Skieen bvb Waarom gaan we met zen allen daar naar kijken ? Om iemand van een berg te zien glijden ? Nee om die op zn muil te zien gaan. Wielrennen ook. Altjd maar sneller. Bergritten alsmaar steiler. Word een kwestie van tijd voor ze van inspanning doodvallen. Die gasten rijden ook bergaf tegen 100 km/uur he.. op bandjes van 2 cm dik ! We willen spektakel zien ! Dan vind ik het flauw van zo ne Waes om daar over te gaan neuten. Die is trouwens zelf met de fiets onlangs zwaar om zn bakkes gegaan. Vind m hypocriet.
Ma toegegeven ze gaan daar verdomme toch wel hard zenne :]
 
Bij aankomst stond de persoon waarmee hij zou afspreken op de voorpagina van de krant en niet omdat hij gewonnen had. Die gemengde gevoelens lijken hem de hele docu op te spelen, dat is niet hypocriet, dat is menselijk.
 
Bij aankomst stond de persoon waarmee hij zou afspreken op de voorpagina van de krant en niet omdat hij gewonnen had. Die gemengde gevoelens lijken hem de hele docu op te spelen, dat is niet hypocriet, dat is menselijk.
mja, 'kwee ni, ieder z'n mening maar ik ben daar ni van overtuigd.
Ok de reactie na de landing dat z'n contactpersoon overleden is in die TT zal wel impakt gehad hebben, zoiets zal niemand onbewogen laten.
En ik wil niet zeggen dat Tom Waes onmenselijk is ofzo verre van maar ik denk wel dat ze bewust die invalshoek ivm doden op die TT gebruikt hebben om goeie (lees sensatie) tv te maken. Tenslotte draait voor die gasten alles rond de kijkcijfers wa ze der ook van zeggen. Het hele idee achter die Reizen Waes is het maken van reportages met een persoonlijke toets, dat spreekt aan. Daar zit trouwens een hele ploeg achter he, niet enkel Tom Waes. Die is alleen maar het gezicht van de show. Zo'n dingen worden op voorhand gepland. Je denkt toch niet dat ze daar tijdens de raceweek random wat rondlopen en enkele favorieten op goed geluk te spreken krijgen ofzo ?
Daarom dus mijn reactie
 
Zolang er nog mensen zijn of deze aardkloot zal een deel ervan grenzen opzoeken en er overheen gaan; een ander deel vind het prachtig en een ander deel gruwelt ervan. Dat laatste deel heeft waarschijnlijk een saai leven :+
En deze rapportage vond ik toch vrij objectief. Tom was ontdaan toen bleek dat zijn afspraak overleden was en dat Dave met zijn 22 zijn leven in de waagschaal legt. Maar later op de grandstand zei hij dat hij het gevaar niet meer zag en helemaal in de race en snelheid opging.
Maar ieder zijn ding; in geval van IOM ietwat ironisch ; leven en laten leven
 
Ben blij dat er nog mensen zijn die het voor elkaar krijgen zo’n evenement te organiseren.
Hier in het schijterige Nederland word ieder leuk evenement de nek omgedraaid.
Nog even en we mogen alleen nog tulpen kijken op de Floriade....

Edit; nou niet beginnen over de combinatie “dodelijk” en “leuk” B|

Yep, SAM races in Elst bijvoorbeeld. 5 jaar geen probleem, toen ineens niet veilig genoeg ondanks extra maatregelen.
 
Waarom gaan we met zen allen daar naar kijken ? Nee om die op zn muil te zien gaan.
Daar ben ik het niet mee eens,bij de meeste mensen toch niet volgens mij.
Ik ben al 5 keer naar de IOM TT geweest,en ik krijg een enorme kick van de snelheden waarmee ze bochten induiken en speedwobbles krijgen.
Maar ik heb nog geen zwaar ongeval zien gebeuren,en ik hoop dat ik dat ook nooit moet zien,en dat is volgens mij bij de meeste fans zo.
Ik heb al wel dikwijls op plaatsen gestaan waar het bij een crash praktisch onmogelijk is om een goede afloop te hebben,niet omdat ik daar op hoop,maar omdat dat meestal de spectaculairste plaatsen zijn.
 
Ja, ik zag 't ook later pas. Je moet je eerst aanmelden. B|

Gelukt *O*

sjefke.png


Maar het onbegrip, het belerende, afkeurende, allemaal prima, maar dat boeit mij dan weer bijzonder weinig.
 
Mannen, zou deze aflevering dolgraag willen zien, als fervent Isle of Man TT liefhebber, maar helaas is hij nergens beschikbaar. En nee, ook met met een Belgische VPN en Belgisch adres in het VRT profiel. Iemand wellicht het videobestand ter beschikking? Alvast enorm bedankt, zou er heel blij van worden!
 
Ik was laatst ook al aan het zoeken. Gekke is dat alle afleveringen van die serie onlangs in NL ook zijn uitgezonden, behalve die van IoM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan