Reizen Waes... Isle of Man

Gemist dus.......;(
Ik heb wel een keer Isle of Man gezien met 'Rail Away'.
Een treintje naar het hoogste punt van het eiland.
 
Tijdens mijn werk hier en daar wat flarden kunnen zien.
Ik kwam wel twee kanten tegen en dat was confronterend. Ik ben motorrijder met een passie voor snelheid, maar ik ben ook verpleegkundige. Ja, helaas al eens urenlang "draadjes" van een jeansbroek uit een been van een motorrijder mogen plukken. En toch schrikt dat mij niet af!
Binnenkort het hele programma eens bekijken.
 
Tijdens mijn werk hier en daar wat flarden kunnen zien.
Ik kwam wel twee kanten tegen en dat was confronterend. Ik ben motorrijder met een passie voor snelheid, maar ik ben ook verpleegkundige. Ja, helaas al eens urenlang "draadjes" van een jeansbroek uit een been van een motorrijder mogen plukken. En toch schrikt dat mij niet af!
Binnenkort het hele programma eens bekijken.

Zeker ook confronterend; maar mij schrikt het ook niet af. Ben zeker bewust van de risico's van motorrijden en neem ze ook, soms op het randje.
Een leven zonder risico's is geen leven. Ieder het zijne
 
Ik heb het dus ook gemist helaas....
Darts was de reden dat ik het compleet vergeten ben.
Maar ga het terug kijken dankzij het linkje van Bosso :t
 
Aanmelden en een account maken is gratis, waarna de aflevering ook gratis te bezichtigen is.
Zeker een aanrader, vond het een toffe uitzending.
 
Aanmelden en een account maken is gratis, waarna de aflevering ook gratis te bezichtigen is.
Zeker een aanrader, vond het een toffe uitzending.
Ja, maar als je in Nederland woont werkt het dus niet. Heb me aangemeld, account aangemaakt en zo. Kon dus niet kijken ernaar, stelletje racisten.:+;)
 
Mooi! Alleen heb ik geen klanten in België. Ik kijk wel of het ergens nog in de herhaling gaat, doen ze ook weleens. Anders is het jammer maar helaas.
 
heb de postcode van studio 100 gebruikt en gebruik ook een simpele vpn plugin voor firefox.

ga de aflevering straks kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan