Reis door zuid Duitsland en Oostenrijk

Heel Oostenrijk lijkt wel in de regenwolken te zitten deze week. Diverse passen waaronder de Grossglockner waren gesloten. Morgen westwaarts in de hoop op ander weer.
 
Brenner doet we morgen. Alleen zo zonde van alle hotels die al geboekt en betaald zijn.

Volgend jaar gaan we weer zonder vooraf te boeken.
 
Brenner doet we morgen. Alleen zo zonde van alle hotels die al geboekt en betaald zijn.

Volgend jaar gaan we weer zonder vooraf te boeken.
Boeken doe ik NOOIT!!
Het is zelfde als die maat van mij. Als die NU al niet geboekt heeft voor augustus dan gaat ie vanavond al slecht slapen.

Altijd wel een slaapplek kunnen vinden.:z
Dat is fijn als je kampeerder bent. Kamperen is Numero 1, daarna volgt B+B en in nood kan altijd nog een pension of hotel.
Met deze 3 mogelijkheden is slaapplek ALTIJD gegarandeerd! :z
Geen stress, het komt altijd goed!:t
 
Net weer thuis gekomen van een goeie week rondtouren met net iets meer dan 3200 km in het zadel. Eigenlijk net iets te vroeg gegaan dit jaar want veel passen waren nog dicht. Er lag simpelweg nog teveel sneeuw. Desalniettemin een hele fijne week gehad met heel veel mooie bochten. Daarnaast ook best wel wat regen te verduren gekregen, maar gelukkig minder dan voorspeld.

Alleen als ik mijn motor nu aan kijk... vraag ik me af hoe ik die nog ooit schoon ga krijgen. Vooral het straatvuil wat op de uitlaten/spruitstuk is gebakken.
Voorheen had ik erg mooie uitlaten die een blauwe oranje schijn hadden. Nu is het allemaal autobahn grijs en met de temperaturen die de uitlaat te verduren heeft gekregen er ook goed in gebakken.
Iemand een tip hoe ik die weer terug kan krijgen in originele staat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan