Regio Zeist/De Bilt/Utrechtse Heuvelrug/Soest/Woudenberg

Zijn er geïnteresseerden in winterstallingsruimte in een garagebox in Soest? Er zouden zo'n 4 motoren bijkunnen. De box heeft electriciteit voor een druppellader.
Voor 150 euro mag je motor er vanaf oktober tot maart staan

Groet
Zweitse
 
Hij zou er wel uit kunnen, maar wel graag op afspraak (wil eigenlijk en mag eigenlijk geen sleutels erbij afgeven)
 
Hallo allemaal, iemand vanavond of morgenochtend of avond zin in n tochtje ? 😃
 
Ik weet niet of ik nu een boefje wordt, maar ik heb op facebook een groepje voor rijders uit de provincie utrecht: Aanmelden bij Facebook | Facebook
Je mag hier zelf ritjes neerzetten, of meerijden met anderen die een ritje plaatsen :)

Er zitten allerlei soorten rijders tussen, en je bent in alles vrij.
 
Laatst bewerkt:
:W Ertje uit Amersfoort meld zich ook weer eens op MF doe alleen ook niet aan Facebook, worden de ritjes hier ook nog aangekondigd? 😉
 
Dag freddepet 😃
Jep, zelfs mijn Rode NTV verwisseld voor een andere brommert de KLV1000 8-) mijn meisje is wat fanatieker geworden met rijden, dus we hebben er dit jaar al weer een paar motor weekendjes op zitten + nog wat tegoed :)
Jij stopt voorlopig ook nog niet zo te zien 😎
 
Heb mijn buikschuiver verpatst aan een toffe HD monteur als zijnde zijn woon werk vehikel.
Nu moet ik opschieten met het opknappen van mijn Guzzi, anders wordt de voetgangerij misschien chronisch! Brrrr :o ...de gedachte alleen al.
 
Laatst bewerkt:
Dag freddepet 😃
Jep, zelfs mijn Rode NTV verwisseld voor een andere brommert de KLV1000 8-) mijn meisje is wat fanatieker geworden met rijden, dus we hebben er dit jaar al weer een paar motor weekendjes op zitten + nog wat tegoed :)
Jij stopt voorlopig ook nog niet zo te zien 😎
Net terug van een MF weekend Sauerland, maar komen jullie (en anderen uit dit topis ook naar Vianden (Luxemburg)?
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/421589/0/Toerseizoen-afsluitingsweekend-2017-1.html

Of, in 2018 (ja, je kunt nu al boeken/reserveren) naar het Westerwald:
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/425755/0/H%E9t-MF-Motorweekend-2018-1.html
(Altijd super leuk en gezellig!!!
Van de 50 plaatsen zijn er nu al 35 bezet én betaald.
 
Afsluitweekend zouden we eens kunnen kijken, Motorweekend 2018 is zeker met Hemelvaart of Pinksteren dan zijn wij altijd al bezet 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan