Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Goedenavond allemaal,

Even voorstellen: Heflin, 31 jaar, woonachtig in Haarlem, sinds een aantal weken in het bezit van het motorrijbewijs en nu op zoek naar mijn eerste motor. Zodra die motor er staat ben ik van plan er woon/werk (Haarlem - Hoofddorp), tripjes het land door en motor vakanties te gaan rijden. Daarom op zoek naar een all road motor zoals een Honda Transalp XL600V, Cagiva Gran Canyon of een Suzuki V-Strom.

Verder sta ik open om motorvrienden te vinden, dus wie weet kunnen we een keer een ritje organiseren :]
 
triumph tiger...ook een erg leuke optie!
je kan er mee knallen op vakantie gaan en is makkelijk in de stad.
voordelen van een 2 cilinder (veel power onderin) en voordelen van de 4 cilinder (soepel lopen)

btw...welkom hier !
 
Ik ben ook veteraan geworden :o

Heeft een van jullie motor rijles in Amsterdam gehad?
Michel overweegt zn rijbewijs te gaan halen, maar de rijschool waar ik heb gelesd is verdwenen :?
ja ik...heel lang geleden, was toen bij vd kamp in hoofddorp en kon je kiezen haarlem of amsterdam.
je komt toch niet in de stad...was eigenlijk best goeie optie.
 
triumph tiger...ook een erg leuke optie!
je kan er mee knallen op vakantie gaan en is makkelijk in de stad.
voordelen van een 2 cilinder (veel power onderin) en voordelen van de 4 cilinder (soepel lopen)

btw...welkom hier !

Zeker een hele leuke motor, maar helaas nog boven budget momenteel. Max is 2000,- maar misschien spaar ik een aantal maantjes door en skip ik de winter.
 

Bedankt allemaal.

Sinds maandag staat er een mooie wit/blauwe Honda Transalp XL700V uit 2009 voor de deur. De motor heeft wat fijne opties zoals mistlampen, verwarmde handvaten, middenbok, valbeugels en volledige kofferset. De TA is fijne motor, waar ik me gelijk op thuis voelde. Afgelopen maandag kleine 200 km gereden en vandaag ook een mooi ritje gedaan door Haarlem, Spaarnwoude, Spaarndam, Santpoort, Overveen, Bloemendaal en Zandvoort :]
 
Iedereen hier ook een gelukkig nieuwjaar!

Vanochtend rond 7.15 uur haalde een Africa Twin mij bij de Leidsevaart Haarlem in en reed vervolgens via de Dreef Heemstede richting Hoofddorp. Toevallig een MF-lid?
 
Hallo allemaal,

Ik ben een nieuwe motorrijder in Haarlem en omgeving.
Sinds een klein jaartje nu me rijbewijs (a2) en inmiddels 2 motoren in me bezit.
Een Kawasaki Zephyr 550 (me eigen projectje) en een Yamaha XS400.
IMG_1825.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan