Regio Haarlem Deel 226: Voice of MFH; Spa of GP-strecke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oja, en dan als dat alles gedaan is moet ik ook nog het volgende monteren: nieuwe remschijven, nieuwe rempomp, nieuwe valblokken, nieuwe olie, nieuwe oliefilter, nieuw koelwater, nieuwe carter protectors, nieuwe banden, nieuwe tank, nieuwe kuipruit, nieuwe versnellingspook.

En ik ben volgens mij nog een hoop vergeten....


Wish me luck! :X

Had je niet beter een nieuwe fiets kunnen halen.. :?
 
Oja, en dan als dat alles gedaan is moet ik ook nog het volgende monteren: nieuwe remschijven, nieuwe rempomp, nieuwe valblokken, nieuwe olie, nieuwe oliefilter, nieuw koelwater, nieuwe carter protectors, nieuwe banden, nieuwe tank, nieuwe kuipruit, nieuwe versnellingspook.

En ik ben volgens mij nog een hoop vergeten....


Wish me luck! :X
Pfoe!! Good luck then :X
 
Army bike
5637407071_81f317fce0.jpg
 
Wat blijft dit toch een geile motor *O*

Ow, het vrouwelijk schoon mag er ook wezen maar het is en blijft een motorforum dus is de vrouw een bijzaak...

hoewel...

MHF....

Nuff said

012.jpg
 
Goeiemorgen :W

Fuck krijg me whatsapp niet meer op me foon, elke keer download ik dat domme ding, en dan doet ie daarna niks en zegt ie weer downloaden... :X kut ding.
 
Goeiemorgen :W

Fuck krijg me whatsapp niet meer op me foon, elke keer download ik dat domme ding, en dan doet ie daarna niks en zegt ie weer downloaden... :X kut ding.
Ik heb daar wel een oplossing voor: Ga op een afstand van 5 meter van de muur staan, neem de telefoon in de rechterhand, neem een aanloopje, zwaai de rechterarm van achter je rug naar voren en laat dan los.... Werkt perfect :Y
 
Oja, en dan als dat alles gedaan is moet ik ook nog het volgende monteren: nieuwe remschijven, nieuwe rempomp, nieuwe valblokken, nieuwe olie, nieuwe oliefilter, nieuw koelwater, nieuwe carter protectors, nieuwe banden, nieuwe tank, nieuwe kuipruit, nieuwe versnellingspook.

En ik ben volgens mij nog een hoop vergeten....


Wish me luck! :X

je kan beter stoppen met racen jij... je haalt de race om alles af te krijgen nog niet eens :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan