De redresseerstrook is die strook asfalt waar de automobilisten naar kunnen uitwijken als ik ze rechts passeer toch? (in de file natuurlijk)
Regelmatig bij gewone inhaalacties als zo'n klojo weer eens links blijft hangen. Hij/zij heeft je wel gezien, maar denkt.. aaaaaach...
Mooi niet, inks er langs. Goed om ze wakker te schudden. Beter als rechts er langs voor dat geval.
Weten ze ook meteen dat ze verdomme maar heel even hoeven te schuiven normaal gesproken.
Ik rijd er nooit overheen, ook niet met een file. Naar mijn mening te veel vuiligheid daar. Met file denk ik ook dat het beter is tussen de rijen auto's door te rijden i.p.v. over de redresseerstrook. Ze verwachten het nl. niet dat je langs die kant komt aanzetten.
Pfff.. Ben ik het niet mee eens.Ook bij files wordt het niet verwacht en wordt het door de wet ook niet gedoogd. Voor zover ik het namelijk altijd begrepen heb is het toegestaan om (stapvoets) tussen de file door te rijden en niet erlangs (hetzij vlucht- hetzij redresseerstrook). Dus lijkt het me niet verstandig om dit te doen.
Eigenlijk alleen tijdens mijn werk en dan alleen als het niet anders kan. Denk vooral dat het gevaarlijk is omdat anderen je daar dus niet verwachten.
....en omdat zo'n strook tamelijk GLAD kan wezen...Eigenlijk alleen tijdens mijn werk en dan alleen als het niet anders kan. Denk vooral dat het gevaarlijk is omdat anderen je daar dus niet verwachten.
Pfff.. Ben ik het niet mee eens.
Wat is verstandiger, wachten tot je platgereden wordt tussen twee rijstroken in of links langs de auto's rijden op een strook waar je alle ruimte hebt.
Nou doe mij die laatste maar.
Niks met stoer te maken:Als je hier gebruik van maakt en je gaat op je plaat, dan moet je ook niet zeuren...
Ik vind wel dat motorrijders door dit wat onbezonnen acties een slechte naam krijgen
En is het nou werkelijk stoer of nodig