Reclame op motorforum

Paar maanden geleden een trekhaak voor de auto gekocht,die blijven me ook achtervolgen.Niet erg snugger denk ik dan:ik heb er toch al één gekocht?
Zelfde als ik een accu online koop,maandenlang zie ik overal accu's
 
Staat als ik het me goed herinner in de voorwaarden. Ik verzin het in ieder geval niet zelf.

Die voorwaarden kan ik dus niet meer vinden, afgelopen maand zag ik Zot ook twee keer vragen waar de forum regels gebleven zijn, maar de vraag blijft tot nu toe helaas onbeantwoord. Maar natuurlijk mag elke websiteaanbieder zelf bepalen wat de voorwaarden zijn.
 
Als m'n schoondochter hier op de WiFi geweest is heb ik twee maanden lekkere dames met mooie lingerie op die paar sites die ik bezoek (MP)
 
Als m'n schoondochter hier op de WiFi geweest is heb ik twee maanden lekkere dames met mooie lingerie op die paar sites die ik bezoek (MP)
Marktplaats is ook zo’n traceersletje die alles in de gaten houd wat je doet, handig zou je denken maar het is zo irritant opdringerig dat ik er een hekel aan heb..
 
Als je een website hebt bezocht waar je gegarandeerd reclame van krijgt (zo ook bijvoorbeeld AliExpress) dan verwijder ik gewoon die cookies. AliExpress bezoek ik standaard in incognitovenster om die reden maar helaas moet ik voor de betaling in normale browser zijn, anders lukt de betaling niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan