Reclame op motorforum

boytje

Die hard MF'er
14 sep 2008
963
200
Noord Holland
Wie heeft er nog meer last van de reclame op motor forum.

Het is echt heel vervelend. De Vodafone reclames zijn op mobiel scherm vullend. En kun je niets meer.🤬
 
Ja ook last van.
Wordt er schijtziek van :(
Snap dat beetje reclame noodzakelijk is maar dat je hele scherm gevuld wordt met een Vodafone reclame dat gaat te ver.
Zeker omdat het een waardeloze provider is:(
 
Ik dacht dat ik er alleen last van had
Echt super irritant idd, maar is dit een keuze van mf?
 
Ik dacht dat ik er alleen last van had
Echt super irritant idd, maar is dit een keuze van mf?
Ik kan het me haast niet voorstellen. Lijkt een verkeerde uitwerking te zijn. Al wel spoedig worden opgelost.
 
Of zoals ergens ander mooi uitgelegd.


Reclame is het kankergezwel van de digitale wereld. En ik probeer niemand te beledigen, maar je kunt er nergens meer onderuit komen lijkt het, behalve als je alles blokkeert en geen tv meer kijkt. Het begint aardig je beleving te verstikken en zelfs op moderne tv's proberen fabrikanten en Google het je nog op te dringen. Niets mis met een advertentie op zijn tijd, maar het lijkt een doel te worden voor hardware.

Grotere databundels, zodat er meer en grotere advertenties geserveerd worden, sneller internet zodat ze kunnen knipperen, snellere apparaten zodat het op de achtergrond alles bij kan houden zonder dat je apparaat langzamer wordt, tv's die niet werken zonder internetverbinding en vervolgens reclame tonen, etc, etc.
 
Ik snap het heus wel, het geld voor de advertenties zijn nodig. Wij betalen steeds meer om nog moeilijker van de reclames af te komen. Een banner, prima toch? Maar deze belachelijk irritante advertenties die ook nog eens totaal ongerelateerd aan het thema van dit forum zijn? Die gepersonaliseerde advertenties, je zocht iets online en koopt dat ook en vervolgens zit je nog heel lang aan opdringerige advertenties vast. Volslagen nutteloos die me alleen maar data uit m’n bundel kosten.
 
Wat dat betreft slaan conrad en CMSNL de plank vol-le-dig mis. Ik lach me rot om op dingen geattendeerd te worden die ik allang bij hun gekocht heb. Wat dat betreft is er nog een boel werk aan de winkel. Ben allang blij dat kinky.nl geen advertenties nastuurt...
 
Wat dat betreft slaan conrad en CMSNL de plank vol-le-dig mis. Ik lach me rot om op dingen geattendeerd te worden die ik allang bij hun gekocht heb. Wat dat betreft is er nog een boel werk aan de winkel. Ben allang blij dat kinky.nl geen advertenties nastuurt...

Dat is nog een dingetje idd, ze kunnen niet zien of je het al hebt gekocht en dan heb je dus een reclame waar je niets mee kan.
 
Andere browser op je mobiel werkt ook prima. Ik zeg BRAVE is sowieso een beter idee dan Microsoft of Google browser
 
Terug
Bovenaan Onderaan