Rechte USD voorvork suzuki gsxr750 1996/1999 met 6pots remklauwen, clippons en voorvelg

RK-stuntz

MF'er
17 jun 2018
65
8
omgeving eindhoven
Vork is goed onderhouden, elk jaar nieuwe vork olie gehad (sinds 2013 in mijn bezit)
Er zitten geen putten in de binnenpoten, 3 jaar geleden zijn de glijbussen vervangen dus ook geen speling op de vorkpoten. Ook is de vork 100% recht.
Verder is de demping standaard, alleen het antidive systeem is aangepast ivm het te vroeg in werking treden daarvan. Deze aanpassing schrijven ze voor bij racetech.
Er zitten ook nog fork bleeders op de bovenkant van de voorvork om de druk in de voorvork er af te laten. Dit zie je meestal op cross motoren.
De tripleclamp is aangepast voor de stuurdemper die ik op mijn motor had.
De remklauwen zijn vorig jaar compleet uit elkaar geweest en zuiver gemaakt, en hebben splinter nieuwe remblokken.
Staat van de vork keringen is onbekend, een halfjaar geleden waren ze nog droog (toen is de vork gedemonteerd).
De velg heeft lak schade rondom, zit een heel klein slagje in maar dit is echt minimaal en niet te merken tijdens het rijden, overspuiten zou niet verkeerd zijn.
Tegen meerprijs heb ik eventueel ook nog sterkere voorveren met adapters van een gsxr600 uit 2005, zitten nu 0,8kg/mm veren in en de 2005 veren zijn 0,85kg/mm.
De voorvork is zo te monteren op meerdere type motoren als upgrade vork, zoals caferacers, streetfighters of motoren die standaard geen USD vork hebben.
Je hebt alleen nog een voorband, remschijven en balhoofdlagers nodig.
rede van verkoop is dat ik een nieuwer type voorvork ga monteren.

vaste prijs zonder extra veren: 300,00
vaste prijs met extra veren: 340,00
 

Bijlagen

  • DSC07212.JPG
    DSC07212.JPG
    200,6 KB · Weergaven: 16
  • DSC07214.JPG
    DSC07214.JPG
    273,7 KB · Weergaven: 16
  • DSC07205.JPG
    DSC07205.JPG
    170,4 KB · Weergaven: 14
  • DSC07206.JPG
    DSC07206.JPG
    215,1 KB · Weergaven: 15
  • DSC07207.JPG
    DSC07207.JPG
    158,1 KB · Weergaven: 12
  • DSC07208.JPG
    DSC07208.JPG
    185,9 KB · Weergaven: 15
  • DSC07209.JPG
    DSC07209.JPG
    160,8 KB · Weergaven: 13
  • DSC07210.JPG
    DSC07210.JPG
    200,8 KB · Weergaven: 15
  • DSC07211.JPG
    DSC07211.JPG
    191 KB · Weergaven: 9
  • DSC07213.JPG
    DSC07213.JPG
    204,9 KB · Weergaven: 11
dat is er voor als je hard remt dat de voorvork niet zo veel duikt, zit in iedere voorvork bij mijn weten.
is ingekort omdat het te vroeg in werking gaat bij een standaard srad vork, waardoor je voorvork dus in een keer helemaal hard wordt op een bepaald punt terwijl het nog niet nodig is.
dus in het kort wordt nu dus de demping beter benut.
 
ik denk dat ik het verkeerd verwoord.
ik bedoel het bovenste deel van de demping waar een soort zuiger boven in cardridge schuift en dus eerst de olie weg moet drukken, ik dacht dat ze dat ook zo noemde.
daar is een gaatje van 4mm geboord zodat de olie net wat langer weg kan.
beetje moeilijk uit leggen, maar ik bedoel in ieder geval niet wat jij stuurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan