Rearset / backstep setje gezocht voor caferacer project

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechanism

MF veteraan
3 jun 2009
10.135
3.275
Ik zoek een betaalbaar rear setje / rem-schakel setje (bijv. een origineel setje van een supersport), eventueel compleet met achter rempomp en al. Ben inmiddels 2x genaaid met kromme troep via Marktplaats, dus het "rearset potje" is zo goed als op.

Ruilen tegen nieuw (speciaal) gereedschap behoort tot de mogelijkheden :Y

Reacties graag met fotootje.
 
Laatst bewerkt:
Heb ze gezien ja, ziet er sexy uit maareh, kan je er op gaan staan zonder dat het uit elkaar spat?
 
Thanx X7!

Die rem kant heeft zo te zien een redelijke schuiver/oplazer gehad, na €230,- verbrand te hebben aan vergelijkbare setjes ("gegarandeerd recht!" en in het echt zo krom als een hoepel) heb ik de hoop op zo'n heel mooi setje opgegeven. Ik zoek meer een standaard setje van een oude CBR600F ofzo, dan is de kans op een goed setje net wat groter (hoop ik) ;)
 
IK heb thuis nog een heel mooi setje liggen van Yoshimura geloof ik. Wilde er al een foto van maken om hem op marktplaats te zetten ofzo.
Ik was van plan om het setje op mijn ducati te zetten maar dat is er niet meer van gekomen.

Zit geen rempomp bij, maar die heb ik eventueel wel los. Moet je zelf ff knutselen. Eventueel ook wat aluminium plaatjes er bij om hem ergens pas op te maken.

Enige dat mist is het kunststof schakelpikkie. Bij de rem zit hij er wel op....of was het nu andersom? Enniewees, ik zal er ff een foto van maken en laten zien. Dan mag je zeggen of het in de buurt komt van wat je zoekt.
En eventueel heb ik ook nog standaard steps van een aprillia RS 125
 
Hey Defiduc,

Bedankt voor je aanbod, wordt gewaardeerd. Heb alleen net afgesproken met MF-er isdatzo, die komt morgen langs met een SES rearsetje, wellicht wordt dat hem dus ik ben onder voorbehoud voorzien :)

Als het niet doorgaat geef ik een seintje!

Ciao
 
Laatst bewerkt:
kijk, mocht je toch niet slagen. Dan zijn dit die ik heb.

full

full
 
Heb een akelig strak SES rem/schakel setje gescoord afgelopen zaterdag. Mag een slotje op, thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan