RBKO Strandrace Scheveningen

En transponder...

Alles bij elkaar mag het wat kosten ja. Ik heb al een hotelkamer geboekt vlakbij. Tenminste geen reistijd, heerlijk lopend naar de start ;-)
 
Laatst bewerkt:
Lullig.
Misschien kan je de reservering overdragen/verkopen. Accomodatie kon nog wel eens schaars worden op die datum.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de reservering hotel niet weg doen. Ik ga sowieso, dan maar bier dringen weekendje. We gaat met hele groep. 3 hebben wel startbewijzen. Dus wordt toch wel mooi
 
Komt vast nog wel een 2e ronde inschrijvingen, er zijn altijd betalingen die mislukken of mensen die niet kunnen.
 
Hoe gaat het met de voorbereidingen?
Mijn motor staat alvast weer bij de garage vanwege lekkage en start problemen.... :X:X:X

Het is hier niet anders. Veel kleine reparaties enz, meer geklust dan m'n plannen om te rijden bij wijze van spreken. Ik denk dat ik de week daarvoor een paar keer rij in de kuil en dat was dan de voorbereiding. Ik denk ook dat de RBKO dit jaar wat lastiger gaat worden dan voorgaande jaren. Nu een compacter circuit met veel meer bochten om de kijkers op de boulevard te enertainen, dus meer zandwallen, valpartijtjes en opstoppinkjes en sowieso minder snelheid. En dan heb ik het nog niet eens over de obstakels..
 
Die Mistery X loop van het laatste half uur, daar zie ik wel een beetje tegenop. Dat wordt natuurlijk 1 chaos. Zie je motor maar een over die achterlijke obstakels te krijgen als het daarvoor helemaal uitgesleten is. :/
 
Ja, en een steile berg waar je via een schans op moet springen, heb ik begrepen. Ik kijk nog niet eens naar de finale eerlijk gezegd haha
 
Ja, en een steile berg waar je via een schans op moet springen, heb ik begrepen. Ik kijk nog niet eens naar de finale eerlijk gezegd haha

Ik verwacht wel de nodige chickenruns. Er zijn zat rijders die veel minder ervaring dan ons hebben. Overigens moet je je niet te druk maken of je de finale wel gaat halen. Ik ken mensen die achteraan mee hobbelen en vorige editie toch de finale bereikten. Gewoon je rondjes rijden en zorgen dat jij en je motor heel blijven. Hard hoef je niet te rijden. Spaar jezelf voor de volgende 2 uur. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan