Rapid Bike easy

Laatst bewerkt:
Ik meld me even aan hier. Ik overweeg een RapidBike Easy aan te schaffen voor mijn 390 Duke.
Heeft iemand dat specifieke model en er ervaringen mee?
Ik weet dat het altijd mooier en beter kan met duurdere modules, maar het enige dat ik er feitelijk mee wil bewerkstelligen is het mooier en met minder injectieruk lopen van de motor onderin, zeg beneden de 4 krpm.
Ik heb geen hoger maximaal toerental of meer vermogen nodig.
Ik heb ook een concrete vraag:
Je koopt de module en sluit 'm aan. En dan? Zit er een handleiding bij die aangeeft op welke stand je de stelknoppen moet zetten voor de standaard setup met een decat pijp en originele einddemper? Hoe weet je of in het algemeen of de settings in de module goed staan en niet tot motorschade zullen leiden door bijvoorbeeld een te arm mengsel? Kun je dat mengsel (de Air to Fuel ratio waarover de website het heeft) op enige wijze zelf, dus zonder testbank controleren?
Geeft de module op enige wijze aan dat je goed zit?
Ik kan hier helemaal niéts over vinden. Alvast dank voor elke zinnige reactie over specifiek de module van de titel van dit topic.
 
Het was inmiddels alweer een tijdje geleden en niemand heeft meer op mijn vraag gereageerd.
Voor het naslaggedeelte van het forum: Ik ben uiteindelijk niet voor de RapidBike easy gegaan, maar heb een PC5 met AT200 module (DynoJet) gekocht en geïnstalleerd op mijn Duke. Dit werkt naar volle tevredenheid. Loopt hééél veel beter en helemaal zelf af te stellen.
Wel een stukje duurder dan de RapidBike.
De RapidBike Easy heb ik geen ervaring mee, dus de twee systemen met elkaar vergelijken kan ik niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan