Klopt, tikte het zo over zonder daarover na te denken. Verhaal van smerig brandstof, filters en carbs is nog steeds van toepassingEen F4i is een injectiefiets....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, tikte het zo over zonder daarover na te denken. Verhaal van smerig brandstof, filters en carbs is nog steeds van toepassingEen F4i is een injectiefiets....
Hallo allen,
Ik heb een probleem met mijn F4i, deze is ooit omgebouwd tot racer, nu wil de motor niet meer starten en/of stationair lopen, bij aanduwen krijg ik motor wel aan de gang. Tevens bij start gas flink open wil af en toe eens helpen. Startmotor draait dus wel en er is af en toe klein plofje te horen... Iemand tips waar naar te zoeken?
Heeft hier misschien iemand nog een voorspatbord en een hogere en bollere eventueel getinte kuipruit liggen voor een F2 of F3?
Bezig. Brandstofpomp is dood, explosief eruit en de oude benzine stinkt als terpentine....Bij mij was de explosafe helemaal tot stof verpulverd. Tank goed schoon spoelen
Laatst weer heerlijk gereden op Assen blijft leuk om met zo'n 'oudje' tussen nieuw spul te rijden
Rijden die ook om een nabij de 2:05 dan? Bij crt heb ik vaker met een marshall gereden maar het nadeel is dat je ontzettend snel opgehouden wordt door langzamere groepenTraining volgen bij 1 van de gerenomeerde bedrijven.
gewoon in een groep 2 mee rijden kan al enorm schelen.
anders prive training doen maar dat kost wat meer.
Gewoon blijven vrij rijden maar proberen aan te haken bij anderen waarvan je kan afkijken, want het moet sneller kunnen hoor op een F4. Misschien juist je fiets wat rechterop zetten bocht uit zodat je eerder je gas kan opendraaie... platgaan is niet altijd alles! Behalve mooie foto's danRijden die ook om een nabij de 2:05 dan? Bij crt heb ik vaker met een marshall gereden maar het nadeel is dat je ontzettend snel opgehouden wordt door langzamere groepen
Gewoon blijven vrij rijden maar proberen aan te haken bij anderen waarvan je kan afkijken, want het moet sneller kunnen hoor op een F4. Misschien juist je fiets wat rechterop zetten bocht uit zodat je eerder je gas kan opendraaie... platgaan is niet altijd alles! Behalve mooie foto's dan
.......
Hier staat de F2 met F3 vork en remmerij en achtervelg
.......
Nu nog even uitvinden hoe ik dit hok omgekeerd kan laten schakelen