Racing on an old CBR600F: Part 8

Goofje staat hier nog onder kleedje.
Word dit jaar denk ik weinig gebruikt..
Heb een kwaakje zxr400 er bij voor demorace's bij de SAM dit jaar.
Knappe tijd gereden brick :}
 
Mooi mooi :)

Winterslaap is over zo te zien. Hoop dit seizoen nog drie x assen mee te pakken

Moet nog nieuwe remblokken kopen. Wat raden jullie aan voor de '99 pc35?
 
Ik heb de mijne ook bijna klaar, gisteren voor het eerst heen en weer gereden in de straat 😇

Helaas blijkt een van de voorvorkpoten wel erg te zweten dus die moeten nog vervangen worden. Morgen breng ik de poten naar een handige vriend...

En dan wil ik eigenlijk nog wat kleuraccenten aanbrengen op de toch al lelijk gespoten mat zwarte kuipen... Maar weet niet of dat tijd-technisch nog lukt voor de 27e 😬
 
Als je der op zit.....zie je der niks van ;-)
Haha klopt, maar op de ubervette foto’s achteraf wel 🤪

Heb blauw wrapfolie besteld, eens kijken of dat een beetje wil. Lijkt me makkelijker, schoner, sneller en strakker dan met spuitbus. Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk wel dat ik het kan 🤓👧 (poppetje met 2 rode vlechtjes moest dat zijn)
Dat gaan we dus beleven 😅
 
Demoraces idd voor oldtimers. Met de zxr ga ik rijden in de Evoklasse 400.

Collega :t:+

1390850
 
Mooi mooi :)

Winterslaap is over zo te zien. Hoop dit seizoen nog drie x assen mee te pakken

Moet nog nieuwe remblokken kopen. Wat raden jullie aan voor de '99 pc35?

Ik zweer bij Carbone Lorraines, Gaan echt ellen lang mee en remmen kneiter hard.
Heb ook SBS RS gehad en daar remde ik in een dag op circuit doorheen. Die Carbone lorraines XSBK die ik heb gaan al bijna 10x circuitdagen mee. Echt geweldig! Te koop via Jos Smit geloof ik. Ff bellen anders welke in jou klauwen past.
 
Wat kost dat nou eigenlijk dat SAM-gebeuren in de EVOklasse 400? En hoeveel races heb je dan, ik zag in de agenda iets van 11 datums staan?
Mijn excuus dat ik zomaar inbreek. :$
 
Na een aantal jaren gestopt te zijn, heb ik weer een F2 aangeschaft voor het circuit.:Y:]
Nog wel even vering aanpassen en een remschakelset aanschaffen.
Iemand nog wat liggen mss.....?
 
Voor je remschakel kan je ook een raiser plate maken/kopen van bijv valtermoto. Hogere stepjes en kost een fractie van de prijs. Danmoto kan ook een alternatief zijn maar anders kijk je wel echt tegen prijzige sets aan :(

Wat wil je aan de vering aanpassen? Nieuwe schock?
 
Ik zweer bij Carbone Lorraines, Gaan echt ellen lang mee en remmen kneiter hard.
Heb ook SBS RS gehad en daar remde ik in een dag op circuit doorheen. Die Carbone lorraines XSBK die ik heb gaan al bijna 10x circuitdagen mee. Echt geweldig! Te koop via Jos Smit geloof ik. Ff bellen anders welke in jou klauwen past.

Thanks, ik zal eens op zoek gaan. Hoewel ik de XSBK nergens op internet kan vinden overigens. Ook niet bij Jos
 
Wat kost dat nou eigenlijk dat SAM-gebeuren in de EVOklasse 400? En hoeveel races heb je dan, ik zag in de agenda iets van 11 datums staan?
Mijn excuus dat ik zomaar inbreek. :$
Kosten....nog geen idee.
Donateurschap voor SAM en licentie kosten bij de MON zijn betaald. Ongeveer €135,-.
Wat de verdere kosten nog zijn heb ik geen idee van.
Je kan je ook nog bij de BOT organisatie aanmelden. Ongeveer het zelfde als de SAM.
Kosten zijn ongeveer net zo hoog.

Misschien dat Downsider er wat meer over kan vertellen .
 
Kosten....nog geen idee.
Donateurschap voor SAM en licentie kosten bij de MON zijn betaald. Ongeveer €135,-.
Wat de verdere kosten nog zijn heb ik geen idee van.
Je kan je ook nog bij de BOT organisatie aanmelden. Ongeveer het zelfde als de SAM.
Kosten zijn ongeveer net zo hoog.

Misschien dat Downsider er wat meer over kan vertellen .
135 euro voor de races
35 euro voor donateurschap
90 euro voor een MON racelicentie
Morgen eerste dag in Hierden.
ik hoop op droog (wat) weer
 
Voor je remschakel kan je ook een raiser plate maken/kopen van bijv valtermoto. Hogere stepjes en kost een fractie van de prijs. Danmoto kan ook een alternatief zijn maar anders kijk je wel echt tegen prijzige sets aan :(

Wat wil je aan de vering aanpassen? Nieuwe schock?

Zal eens kijken bij valtermoto 👍😃.
Vering is al aangepast.
Een achterpomp van een 929rr met andere veer van HK-suspension
Voorvork andere veren en olie.
 
Hij is er alvast klaar voor hoor, incl blauwe accenten 😎
Ik heb dr zin in!!
 

Bijlagen

  • 2A1AEF81-1AD2-454D-87C5-D8C81DC01E31.jpeg
    2A1AEF81-1AD2-454D-87C5-D8C81DC01E31.jpeg
    313,6 KB · Weergaven: 27
  • 0F275DF3-98A5-43DD-A98A-F9C976EB6E80.jpeg
    0F275DF3-98A5-43DD-A98A-F9C976EB6E80.jpeg
    259,8 KB · Weergaven: 23
Terug
Bovenaan Onderaan