Racen op een R6 '03 - '05

zijn de warmers van goldspeed wat? Of kan ik beter meteen een duur setje kopen? lees nog al is dat die goedkopere kapot gaan en je banden wegfikken.
 
nooit van goldspeed gehoord, maar idd de cheap ass bandenwarmers ( motogp, biketec) zijn rommel, koop deftige, die halen de gewenste temp, en branden geen sporen in je banden en gaan langer dan 2 seizoenen mee....


Moest iemand Race knokkenassen, race versnellingsbak, suter slipper koppeling willen laat maar weten
 
ok haal die van capit wel lees er goede dingen over. heb je een pm gestuurd.
 
Mannen,


Ik ben op zoek naar:

Een zilver voorspatbord zonder krassen of scheuren,
een schakelpookje,
evt een topkuip of kont in het zilver met de originele stickers zonder krassen of andere beschadigingen.

Mocht je iets hebben, laat het me aub voor morgen eind vd middag weten, Dan ga ik heel de zooi nieuw bestellen
 
Ik heb nog een blauw voorspatbord liggen.
Blauw is het nieuwe zilver he!

Ah te laat lees ik net.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de volgende dat weg mag

Radiator
Zwarte Benzine Tank onbeschadigd
Race versnellingsbak
Suter koppeling
Kent nokkenassen
NRC dikke distributie ketting deksel
Originele scherm
Race kuipen ( beschadigd )
Achter remklauw en beugel ( klauw hangt van onder en blijft hangen bij banden wissel
Gilles Tooling Ketting spanners ( nieuw )
Stompgrip ( nieuw )
Voor en achter assen
Injectoren (gasschuiven vast gemaakt)

PM voor prijzen
 
Na de verkoop van mijn R6 heb ik nog over:
- racekuip, boven en ondergedeelte, lichte beschadiging
- 3 zitjes, 1 met racefoam en 2 voor origineel zadel
- origineel zadel
- originele voetsteunen, incl schakelstang
- originele clipons
- Haynes werkplaatshandboek

Bij interesse, stuur maar een pm
:W
 
iemand tips om het geluid bij de r6 wat te dempen? (inlaat geluid) Afgelopen vrijdag moest ik een krabbel zetten op zolder.
 
originele uitlaat, mousse in je inlaat buizen.... Wij hebben 4 uur zonder probleem gereden....
En anders bij de eerste paal net ervoor opschakelen naar 5 en redelijk vast houden en dan bij de tunnel ook even bij de paal vast houden aan een toerental.....
 
Laatst bewerkt:
Ok, ga idd iets met de inlaat buizen doen. Meestal schakel ik daar al naar 5 voor de zekerheid. Kan dat ik het een keer niet gedaan/vergeten heb en meteen ben afgestraft haha.

Jullie gingen wel lekker rond, hoeveelste ben je geëindigd? heb alleen de eerste 10 ronden gekeken en ben toen naar huis gegaan.
 
heeeft me iets van 15 rondjes geduurd totdat ik in mijn ritme kwam, laatste keer dat ik reed was ik gevallen.... Ik reed daarna constant onder de 50 met rapste tijd 1.47.... Uit eindelijk 2e geworden, nog 2 rondjes en ik had de 1e plek te pakken, reed 10 sec sneller dan de 1e....
Maar wij zijn blij met de 2e plaats en staan nu maar 1 punt acht in de kampioenschap! Op naar de 8uur race
 
Ik heb nog een Haynes werkplaatshandboek voor de R6 '03-'05 in de verkoop.
Interesse, stuur maar een pm
 
Iemand van hier misschien gereedschap voor de suter slipperclutch te monteren?

Tijd geleden al van skippy overgenomen, en ben er van de week is naar gaan kijken hoe het in elkaar zit. Maar nu blij ik een soort poelie trekker nodig te hebben en een schijfje met 5 boutjes om dat plaatje op voorspanning te zetten.


of misschien skippy zelf nog die 2 delen liggen? zijn origineel bij de slipper bij geleverd geweest.

PLAATJES BIJGEVOEGD:
3rj4.jpg

szdj.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn circuit R6 '99 ingeruild voor een R6 '05....


Zo maar stil hiero?


Wat zijn zoal jullie ervaringen met de R6 van 2005 (2003/2004)?

Rijden als een malle en kunt goed bijblijven met de 1000 cc's (relatief natuurlijk).

Ik vind het iig een heerlijke motor en ben altijd weer blij als ik op mn r6je zit als ik op een andere motor heb gereden.
 
Mijn circuit R6 '99 ingeruild voor een R6 '05....


Zo maar stil hiero?


Wat zijn zoal jullie ervaringen met de R6 van 2005 (2003/2004)?
'05 zijn beter dan '04 of '03. Upsd vork en radiale remmen doen een hoop.
Hele fijne circuitfietsen, geen grote veel voorkomende problemen.

In vergelijking met een '99 R6 voelt een '05 wat forser en groter aan. Minder racey.

Tijdens de ZAC races in Assen staat het publiek op de banken voor zo'n R6

Grotefoto-KFI3J3HX.jpg
 
'05 zijn beter dan '04 of '03. Upsd vork en radiale remmen doen een hoop.
Hele fijne circuitfietsen, geen grote veel voorkomende problemen.

In vergelijking met een '99 R6 voelt een '05 wat forser en groter aan. Minder racey.


En hoe zit het met het (inlaat)geluid? En wat kan ik als voorzorg het beste eraan doen.
Uitlaat is van Bos met killer en verwacht hier geen problemen van.

Met mijn R6 '99 ging ik altijd vol langs de meetpalen en nooit geen gezeik gehad!
 
Terug
Bovenaan Onderaan