Racen op een R6 '03 - '05

Iemand nog een setje remblokken voor achter nodig? Mogen voor een prikkie weg :Y Ben ik er van af :Y


En ik weet dat je op een circuit bijna niet de achterrem gebruikt :P
 
Hier is een lijst van reserve onderdelen dat weg mag

Kopsteunkuip originele
Radiator
Beschadigde akra dempers 2 X ( wel dicht en gebruikbaar 60mm aansluiting)
Injectoren - nog geen 500km gebruikt
Blok, 1 kant beschadigde deksel( net gewisseld met mijn blok nu ) 15000km gelopen op straat
Endurance tank 21ltr, moet nog 2 races doen, dus pas eind oktober beschikbaar
originele schermen
racekuipen, lichte schade, maar ideal als reserve


doe maar een deftige bod indien interesse, liefs via pb
 
Aan welke kant zit de beschadiging? Heb zelf wat schade aan mijn blok rechts dus heb in ieder geval een deksel nodig, verder wil ik hem van de winter helemaal openhalen en kietelen dus dan is een reserve blok nooit weg.
 
blok is niet meer te koop, afgelopen week een vastloper gehad en zelf die blok gestoken, heb wel deksels van de rechte kant zonder beschadiging als je interesse hebt.

Heb nu nokkenassen van kent racing in de aanbeiding, ga die niet overzetten, dus moest iemand interesse nodig hebben

ook een ontstekings vervroeger van factory pro die weg mag
 
Vandaag een 04 opgehaald. Heb er nog een kuipruit voor nodig iemand iets liggen toevallig?
 
Nog een foto'tje

e577.jpg

wijc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moet nog het een en ander gebeuren aan die r6. Poten zijn lek enz dus dat ga ik niet redden.
 
ik rij 7 september ook op zolder, groep snel
Blauwe 08 R1 samen met maatje met zwarte mille en maatje met rood/witte 07 R1

Ah leuk! Is voor mij de eerste keer dat ik vanaf het begin vd dag in groep snel begin, plus 1e keer op Zolder.

Zal proberen niet teveel in de weg te rijden ;)
Kunt me btw herkennen aan mijn motor forum sticker die ik denk ik wel er op laat op 7 sept
 
Terug
Bovenaan Onderaan