racen op een pc40 / pc37 2017

Ik ben op zoek naar voorvering voor mijn PC40. Mag een complete voorvork zijn, of slechts de binnenpoten. Wie heeft er iets liggen? :)
 
Heeft er iemand een dummy stekker/jumper/bruggetje voor de zijstandaard?
Ik monteer liever een originele stekker hiervoor ipv knippen in de bedrading of provisorisch door te lussen
PC37 2005
 
Inmiddels weer een poosje geleden , omdat mijn account geblokkeerd was (Astars’89) maar nog steeds van de partij, inmiddels mijn oude pc-37 verkocht en een “stap” omhoog naar de PC-40! Heel erg blij mee! :9~

Even wat specs : 8-)

- HRC kit ECU en kabelboom
- Volledige Akrapovic, full titanium 60mm diameter
-TKRP alu racekelken
- TSS slipper clutch
- Carbon ram-air intake
- HRC carterventilatie
- SO Suspension voorvork
- WP competition schokbreker
- WP stuurdemper
- TKRP Quickshifter - direct naar de ECU
- TKRP rem schakelset
- Domino snelgas
- Brembo T-drive remschijven
- GB racing blokbescherming
- CRC racekuipen
- Carbon voorspatbord
- LSL clip ons

Volgend seizoen mee actief in de ProCup 600
 

Bijlagen

  • 21E002EB-3C24-4B61-B641-EBA0ACF272BA.jpeg
    21E002EB-3C24-4B61-B641-EBA0ACF272BA.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 34
8
Inmiddels weer een poosje geleden , omdat mijn account geblokkeerd was (Astars’89) maar nog steeds van de partij, inmiddels mijn oude pc-37 verkocht en een “stap” omhoog naar de PC-40! Heel erg blij mee! :9~

Even wat specs : 8-)

- HRC kit ECU en kabelboom
- Volledige Akrapovic, full titanium 60mm diameter
-TKRP alu racekelken
- TSS slipper clutch
- Carbon ram-air intake
- HRC carterventilatie
- SO Suspension voorvork
- WP competition schokbreker
- WP stuurdemper
- TKRP Quickshifter - direct naar de ECU
- TKRP rem schakelset
- Domino snelgas
- Brembo T-drive remschijven
- GB racing blokbescherming
- CRC racekuipen
- Carbon voorspatbord
- LSL clip ons

Volgend seizoen mee actief in de ProCup 600
Nice.
Wat is er met die hrc carterventilatie?
 
Mocht er iemand interesse hebben:
Ik heb een net setje regenwielen in de aanbieding van een 2005 pc37.
Kleur geel, rode bies.
120/70 Metzeler Racetec Rain K1
180/55 Metzeler Racetec Rain K2

Beide Dots medio 2016 en slechts enkele drijfnatte sessies gebruikt. Geen slijtage dus.
Wegens blessure kan ik deze dots even niet exact bekijken.
Met redelijke, originele schijven.
Evt met tandwieldrager.
Evt met bandentassen.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels weer een poosje geleden , omdat mijn account geblokkeerd was (Astars’89) maar nog steeds van de partij, inmiddels mijn oude pc-37 verkocht en een “stap” omhoog naar de PC-40! Heel erg blij mee! :9~

Even wat specs : 8-)

- HRC kit ECU en kabelboom
- Volledige Akrapovic, full titanium 60mm diameter
-TKRP alu racekelken
- TSS slipper clutch
- Carbon ram-air intake
- HRC carterventilatie
- SO Suspension voorvork
- WP competition schokbreker
- WP stuurdemper
- TKRP Quickshifter - direct naar de ECU
- TKRP rem schakelset
- Domino snelgas
- Brembo T-drive remschijven
- GB racing blokbescherming
- CRC racekuipen
- Carbon voorspatbord
- LSL clip ons

Volgend seizoen mee actief in de ProCup 600
Schitterende fiets met hele mooie specs! Heel veel plezier ermee, maar dat zal geen probleem zijn8-)
 
Een poosje geleden zijn er Brembo-remklauwen op de racer (pc40) gegaan, maar ik had nog een setje nieuwe remblokken liggen voor de standaard remklauwen.
Iemand interesse in een setje SBS dual carbon remblokken?
 
Inmiddels weer een poosje geleden , omdat mijn account geblokkeerd was (Astars’89) maar nog steeds van de partij, inmiddels mijn oude pc-37 verkocht en een “stap” omhoog naar de PC-40! Heel erg blij mee! :9~

Even wat specs : 8-)

- HRC kit ECU en kabelboom
- Volledige Akrapovic, full titanium 60mm diameter
-TKRP alu racekelken
- TSS slipper clutch
- Carbon ram-air intake
- HRC carterventilatie
- SO Suspension voorvork
- WP competition schokbreker
- WP stuurdemper
- TKRP Quickshifter - direct naar de ECU
- TKRP rem schakelset
- Domino snelgas
- Brembo T-drive remschijven
- GB racing blokbescherming
- CRC racekuipen
- Carbon voorspatbord
- LSL clip ons

Volgend seizoen mee actief in de ProCup 600
Erg mooie fiets. Ik heb net zo een met ongeveer de zelfde specs. Heb alleen niet meer zoveel vermogen, aangezien de powercommander kapot was gegaan en ik daar even geen budget voor kon vinden.
Wat doet die van jou op de bank?
Ik kom trouwens ook van een PC37, maar dit is wel echt een verschil in rijden.
Veel plezier er mee!
 
Ja absoluut, heb er de laatste OW CUP race mee gereden maar het is wel een bizar verschil met de pc-37... Zoveel beter! 8-) Ga ik volgend jaar wel weer een hoop plezier van hebben denk ik!

De vorige eigenaar heeft hem op de bank gehad , toen gaf hij 123 pk aan.... zelf nog niet op de bank gehad... ga ik nog doen deze winter, resultaat wordt gepost

@P13T rr : ik ga dat eens even uitzoeken, maar dat schijnt iets te zijn om de druk in het blok te verbeteren of zo .. zoiets.. ;)
 
Zo dat zijn mooie opties :)
Ik heb een maand geleden een STM slipperclutch weten te bemachtigen. Erg benieuwd!
Dat gaat je vast goed bevallen. Ik heb hem ook. Rijdt echt super. Kost minder energie en je kunt je beter focussen op het aanremmen en insturen.
 
Een slipperclutch vond ik een betere investering dan een QS............veel meer rust met aanremmen. (dat trillen in het stuur moest ik eerst wel ff aan wennen )
En STM is een prima merk.
 
Een slipperclutch vond ik een betere investering dan een QS............veel meer rust met aanremmen. (dat trillen in het stuur moest ik eerst wel ff aan wennen )
En STM is een prima merk.

Oké, en waar hebben jullie hem gekocht? Moet je die ook afstellen of is het alleen monteren en rijden? Mocht iemand van jullie een gebruikte te koop hebben hoor ik het graag😅
 
Bij TK............zat al op de fiets gemonteerd.
Je kunt ze altijd ff bellen..........die hebben mega veel gebruikte maar ook nieuwe onderdelen.
Prijzen moet je geluk mee hebben.
 
Ik heb hem (gelukkig!) gebruikt kunnen kopen in zeer nette staat. Nieuwprijs van dat ding ligt bij TK geloof ik rond de 1000 euro.
 
Wil binnenkort een remmenupgrade doen op mn PC37
oa staal omvlochten remleidingen, en nieuwe remblokken (deze zijn bijna op)
Wat voor blokken/remleidingen raden jullie aan?
Ik gebruik de motor voor sportief rijden op straat en circuitdagen.
 
Wil binnenkort een remmenupgrade doen op mn PC37
oa staal omvlochten remleidingen, en nieuwe remblokken (deze zijn bijna op)
Wat voor blokken/remleidingen raden jullie aan?
Ik gebruik de motor voor sportief rijden op straat en circuitdagen.
Ik heb gewoon hel stalen remleidingen. Qua remblokken zou ik gesinterd doen, mocht je op straat een keer onverwacht regen hebben is het vervelend als je carbon blokken hebt
 
Kheb nog een complete nieuwe set Lucas MCB 755 SV voor de voorkant liggen, mocht je interesse hebben.
Verzenden of anders ophalen in Zutphen.
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de info HEL remleidingen zal ik bestellen, wat betreft de remblokken wat voor merk/type is aan te raden?

Ik heb hier nog een nieuwe set gesinterde ferodo zrac liggen. Met set bedoel ik de complete voorzijde, voor beide klauwen dus. Fantastisch voor op het circuit, maar zeker ook op straat. Ik reed er meer dan een seizoen mee bij tijden rond 2min op Assen. Erg slijtvast dus ook. Heb daarnaast ook nog 2 gebruikte sets hiervan liggen.

Ik heb ook nog een gebruikte set Lucas carbon, misschien leuk om te proberen die krijg je er dan wel bij.

Helaas moet ik er mee stoppen dus hoor wel of je interesse hebt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan