racen op een pc40 / pc37 2017

Heb het er zelf ook afgehaald (PC40), maar nog vermogen genoeg voor mijn zeer beperkte talent :+

Ben benieuwd wat de reacties hier zijn en of mensen een verschil ervaren hebben
 
Heb net de lichtschakelaars en de koppelinghendelsensor eraf gehaald. Nu is er een urban legend dat dat voor problemen in de ECU zorgt en tot minder vermogen kan leiden :?. Meer mensen die hem hier verwijderd hebben?


Het zorgt er vooralsnog voor dat je de motor alleen in de vrij kunt starten en niet meer in de versnelling.

Klinkt als broodje aap, zelf heb ik hetzelfde eraf gehaald, nooit verschil in vermogen gemerkt
 
Nog nooit gehoord van dit verhaal, ik geloof er ook weinig van of lig er niet wakker van. Ik heb indertijd bij mijn PC40 na de tussenconnector ter hoogte van de airbox (als ik mij goed herinner, maar ik twijfel) gewoon een knip gegeven in de kabelboom waar ik dan 2 contactjes gestoken heb en zelf een mini kabelboompje gemaakt naar de koppelingshendel / schakelaar. Het zijn letterlijk 2 draadjes naar een open/sluit contactje. Gaat 0 'data' over.
En het blijft toch interessant om die functionaliteit te houden vind ik. Mocht ik hem ooit weer origineel zetten (never gonna happen) kan het bestaande contact terug geplaatst worden.

PS: Mijn moto is na de ombouw op de testbank gegaan en haalde met deze tweak ook gewoon de fabrieks opgegeven richtwaarde van 117pk (of wat is het), zou moeten terugkijken op de grafieken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan