Racen op een 'oude' R1 1998 tm 2008 topic

Hallo allemaal,

Kan iemand mij mischien vertellen of een achterschokbreker van een r1 2003 ook op een 2001 model past? Ik weet dat het achterwiel van een 2003 model wel past.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Gr Peter
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Kan iemand mij mischien vertellen of een achterschokbreker van een r1 2003 ook op een 2001 model past? Ik weet dat het achterwiel van een 2003 model wel past.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Gr Peter

hoi pete,ik neem aan dat je de kuip niet meer nodig hebt?

mijn oude schokdemper heb ik verkocht aan iemand die een 2003 model had dus de tussenliggende modellen zullen hetzelfde zijn.
 
Motor zojuist verkocht, bijna 10 jaar in mijn bezit geweest. Ik heb nog een kuipset liggen (met koplamp gaten) en wielen met schijven enzovoort. Dubbele bubble helder ruitje. Mocht iemand iets nodig hebben, stuur maar pb.
 
Advertentie Smet in "r1 1998: kuipset, wielen, spanningsregel..."Smet in "r1 1998: kuipset, wielen, spanningsregel..."[/MESSAGE

Deze kuipset dus (tevens voorspatbord, origineel ruitje, spanningsregelaar nieuw, gebruikte dynamo, kuipsteun)

266291532420110711mette.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik ben benieuwd hoe lang het duurt en dat een 98'er R1 dezelfde status als een cbr600f 'goof' heeft.
nog even en we kunnen aan de classic bikes gaan meedoen ;) :+
 
Nog volk aanwezig met oudere R1 ?!

Vorige week mijn 2003 R1 gekocht en afgelopen maandag mee gereden op Zandvoort. 3 jaar geleden mijn 2004 R6 verkocht, maar het gevoel was aardig hetzelfde.. alleen wat ruimer en meer vermogen !

20150926_161547_zpsxebyneek.jpg
 
Nog volk aanwezig met oudere R1 ?!

Vorige week mijn 2003 R1 gekocht en afgelopen maandag mee gereden op Zandvoort. 3 jaar geleden mijn 2004 R6 verkocht, maar het gevoel was aardig hetzelfde.. alleen wat ruimer en meer vermogen !

[afbeelding]
Mooie fiets, had hem ook al zien staan op marktplaats. Mijne is vorig jaar verkocht.
 
mijn R1 staat al weer even stil en denk ook niet dat het nog dit jaar gaat worden dat ik er een circuitdag mee ga doen.
 
Laatste mooie dagen zijn nu waarschijnlijk wel geweest ! Volgend jaar gewoon dagje extra pakken die je nu gemist hebt ;)
 
Wat is overigens de meest gebruikte tandwielverhouding ? Reed laatst met 15/45 op Zandvoort wat opzich prima ging..
 
iemand interesse in een ohlins achtershock? is van een 04 05 06.

Hij zat op mijn 2003
lichte krasjes op het potje maar niets aan de hand.

2d5ohd.jpg

Vraagprijs €450
 
leuk ding, misschien meer animo voor in het 2004 en later topic.
zou er ook even het type/model bij zetten, dat is wat handiger voor de prijsbepaling (wat men hem waarde kan vinden :P )
maar ik zie dat je daar 1 minuut later al aan dacht ;)
 
Heb hier ook nog koppeling liggen en cilinderkop mocht iemand interesse hebben, gaat anders binnenkort naar vuilstort
 
Nog actieve mensen hier? Ik meld me terug aan, gister een r1 2003 gekocht voor circuit, van de week alleen nog ophalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan