Racen op een 'oude' R1 1998 tm 2008 topic

Ik zal dit weekend eens kijken in hoeverre ze overeen komen met mijn kuipwerk. Als ze passen zou ik wat meer vrije ruimte ruimte aan de onderkant hebben tov de onderkuip die ik nu heb.

full


Zoals je ziet, is er niet bijster veel grondspeling.
 
Ik zal dit weekend eens kijken in hoeverre ze overeen komen met mijn kuipwerk. Als ze passen zou ik wat meer vrije ruimte ruimte aan de onderkant hebben tov de onderkuip die ik nu heb.

[afbeelding]

Zoals je ziet, is er niet bijster veel grondspeling.
Dit hangt inderdaad erg laag. Een hobbel en je raakt de grond.
 
Weet iemand hoever je bij een '98-er de vorken door de kroonplaat moet laten zaken? Keerringen vervangen maar weet niet meer hoe ver de vork mocht zakken.
 
Ik zal dit weekend eens kijken in hoeverre ze overeen komen met mijn kuipwerk. Als ze passen zou ik wat meer vrije ruimte ruimte aan de onderkant hebben tov de onderkuip die ik nu heb.

[afbeelding]

Zoals je ziet, is er niet bijster veel grondspeling.
Hier een oud plaatje van mezelf. Moet je kijken wat een verschil in grondspeling als je het vergelijkt met jou.

8augciq7.jpg
 
Die onderkuip van mij is een soort 'hangbuik' geval. Je kan er met het grootste gemak alle carterolie en koelwater in kwijt.

full
 
Jongens, ik heb een klein probleempje met mijn 2000 fiets.
Als ik bijv. in een bocht van dichte gas weer gas ga geven, komt het vermogen er met een klap in. Een beetje het alles of niks verhaal. Je kunt het wel gelijkmatig krijgen maar dan moet je gas dosering heel langzaam en precies zijn. Dat is dus geen doen op het circuit!!!

Wie heeft dit ook meegemaakt en/of weet een oplossing?

Btw. Mijn YZF750 heeft hetzelfde maar in mindere mate. Zou het kunnen zijn dat dit ligt aan het feit dat het beide carburateur fietsen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Jongens, ik heb een klein probleempje met mijn 2000 fiets.
Als ik bijv. in een bocht van dichte gas weer gas ga geven, komt het vermogen er met een klap in. Een beetje het alles of niks verhaal. Je kunt het wel gelijkmatig krijgen maar dan moet je gas dosering heel langzaam en precies zijn. Dat is dus geen doen op het circuit!!!

Wie heeft dit ook meegemaakt en/of weet een oplossing?

Btw. Mijn YZF750 heeft hetzelfde maar in mindere mate. Zou het kunnen zijn dat dit ligt aan het feit dat het beide carburateur fietsen zijn?
Geen last van, maar die van mij heeft dynokit en is afgesteld op de testbank, vermogen komt zonder verrassing vrij. Zit er wel genoeg speling op je gashendel, als die te strak staat afgesteld rijdt het ook niet lekker.
 
Mannen,

Ik hoop dat er nog wel eens gelezen word in dit forum ondanks de winter, want ik ben op zoek naar een racekuip voor mijn R1 uit 2000. (Volledig of losse delen)

Gebruik de winter om onderdelen bij elkaar te sprokkelen en de motor helemaal klaar te krijgen voor het nieuwe seizoen!!

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Gr. Peter
 
ik heb een complete set liggen inc tank.

voor model 2000-2001

kreeg het niet mooi passend op mijn 1998

is helemaal in het mercedes wit, knetterwit zeg maar :9

heb even geen foto's bij de hand maar als je interesse hebt pm maar
 
Effe een vraagje een kameraad van me.
is op zoek naar een schetsplaat van een yamaha r6 linksvoor schakel alleen het plaatje wat aan de achterbrug vast zit stepje is goed en de schakel pook ook en het stangetje ook.
Bj 98/2002
Mischien dat jullie ons verder kunnen helpen.
Groetjes fransli
 
Of . . . .

Ga naar de menubalk van dit forum en klik op Overige acties . . . en in het afrolmenu op Documentenlijst.
Kies daar voor Document toevoegen en klik dan op downloaden om het plaatje van je computer op te halen (let op, mag niet groter zijn dan 200 kb).
Om het plaatje (of meerdere) in je post te krijgen, klik je in de balk boven het schrijfveld op het icoontje met de 3 gestapelde plaatjes en kies je plaatje en klik op toevoegen aan bericht.
Je ziet dan in je post [doc lib=1157963,6d373ec5469ea9f0864c8fc3b271e393,68808,0,0] verschijnen (met doc lib aan elkaar geschreven) wat in dit geval het volgende plaatje in het bericht zet.

full
 
ik zet altijd een link van foto (zet ik op picasa webalbums) tussen:
blokhaakje img blokhaakje sluiten, dan de link en daarna: blokhaakje /img blokhaakje sluiten

zo kan je zelfs 60 foto's in 1 post zetten...
 
Mannen, ziet er naar uit dat ik toch nog een jaartje met de R1 ga doen, ik ga nunwel de rem upgrade doen door over te stappen naar een radiale rempomp van een nieuwere R1. Echter weet iemand of de originele remlichtschakelaar dan nog past, of is die aansluiting hetzelfde gebleven over de jaren heen? Heb er al paar gevonden van bouwjaar 2004-5-6 of 2007-8. Zit daar verder nog verschil tussen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan