Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

Een goedemiddag,
Weet iemand hier wat de OEM tune is voor een 2009 daytona 675 (geupdate model).
Op tuneecu staat tune 20595Map.hex (replaces the 20280)
Is dit de correcte?

Er zit nu een custom tune in obv een andere uitlaat, ik heb de motor terug gebouwd naar origineel en wil ook de originele tune weer terug laden.

Niemand?
 
Beste Triumph heren,

Op 21 juli wordt er een 'triumph' circuitdag georganiseerd op het circuit van Mettet, een warme uitnodiging voor alle triumph rijders.

Ervaring is niet vereist, andere merken zijn ook welkom. Inschrijven kan via Inter-Track.be

Helaas kan ik er zelf niet bij zijn omdat ik reeds elders geboekt heb.
 
Nu mét stickers...
20190329_171544.jpg
 
Goedemorgen Triumph vrinden, gisteren heeft mijn 675 een nieuwe vriend gevonden om lekker te gaan rijden. Voor mij is het tijd voor een andere, nieuwere fiets.

1383659


Dank voor al jullie adviezen!

Groet
 
Ola! :W

In navolging van vorig bericht.. ik ben de nieuwe eigenaar van Flinkie zijn 675. In 2017 begonnen met circuit rijden en in dat jaar door alle groepen heen gewerkt. Helaas begin 2018 flink motor ongeluk gehad, en nu na een jaar revalideren weer klaar om op de fiets te stappen :]

Ik begin a.s. weekend met een beurtje aan de 675 om hem klaar te maken voor het seizoen en zal het kuipwerk ook spuiten. Nog rijders hier die al dagen geboekt hebben voor dit jaar? Ik rij 15/4 met Inter track op mettet, 21/4 met RSZ op Assen en 1/5 met MSL op Assen. Rest nog even kijken wat ik ga doen 8-)

Groet!
 
Ik had er 1 gevonden, gebruikt. Het heeft mn probleem opgelost (stotteren vanaf 8000tpm)

Vorig weekend op Assen gereden. Helaas na 5 rondjes einde rechte stuk vanaf achter getorpeteerd door iemand die "dacht dat hij het nog wel zou halen" om hem er op de apex even tussen te zetten. Ging er flink hard vanaf, de daytona had gelukkig alleen clipon, remhendel, rem schakelset en kuipwerk schade. Zijn motor was in 2 stukken gebroken..

Zelf had ik weinig, reed de volgende sessie weer met een rol ductape en wat shoppen op de paddock voor een andere clipon. Vertrouwen was wel weg voor de rest van de dag :-(
 
Je kan die beter vervangen door het nieuwe metalen type. Ik denk dat ik die kunstof geleider nog wel heb mocht je nog interesse hebben.
 
Heb metalen, wil kunststoffen er in 😉. Als je hebt graag! Wil je mij een pb sturen, wat je er voor wilt hebben?
 
Iemand rijden op zandvoort volgende week 13 en 14 mei? Ik begin langzamerhand te wennen aan de Triumph.. heerlijke fiets 8-)
 
Hi, ik zal aanwezig zijn op zandvoort de 13e Mei, stuur eens foto van je motor, dan kom ik je opzoeken.



Weet iemand als wielen van model 2012 in model 2013 passen?
 
Vrij mooie Triumph opkomst op Zandvoort laatste maandag!

Zeker 5 daytona's gespot, ook nieuw model. lekerrrr
 
Ook nog even lekker kunnen rijden op Mettet dit weekend na een 'net niet' race op croix,
30 Mei mag ik zelf op zandvoort los tijdens race 5 en 6 van de ZAC :)
kan mijn OP foto gewijzigd worden naar deze?
 

Bijlagen

  • mettet.jpg
    mettet.jpg
    124,1 KB · Weergaven: 28
Was de witte 675 met camera op de helm ook van hier toevallig? Die ene die buitenom een zx10r wilde inhalen bij uitkomen Hugenholz;).

Deze:
 
Laatst bewerkt:
Dit is inderdaad met racechrono. Het idee was om dat ook te gebruiken tijdens het rijden om te zien hoeveel sneller ik in elke sector ben met andere lijnen, maar totdat ik wat meer gas geef en harder rem heeft dat niet enorm veel nut :P
 
Na 12 jaar racen is mijn cilinderkop een beetje uitgewoont en wil ik een andere plaatsen.
Weet iemand hier of een kop van een street triple 2006-2012 gelijk is aan de daytona kop van 2007?
De street kop is zwarte gelakt en de nokkenassen zijn anders maar volgens mij is de diameter van de kleppen gelijk, zodat ik mijn kitkleppen kan monteren. Ik ben benieuwd of er nog meer verschillen zijn maar kan weinig info vinden.
 
Tijdje geleden al een deal gesloten, vandaag pas opgehaald:

e8e0fe42-5310-4d48-ad01-052369873e13.jpg


Ik kwam er al snel achter dat het de ex van Basia is (de motor dan hè). Het is een 2007 model, er zijn al een flink aantal aanpassingen gedaan om het heel te houden met circuit gebruik. Na ruim 10 jaar circuit rijden met een Yamaha TRX (een wat?) en andere jaren '90 fietsen is dit voor mij een enorme upgrade. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Alleen al met het op de trailer rollen voelt de motor erg licht. :9
De eerste dagen op Assen zijn al geboekt. Nu eerst de motor eens rustig langs lopen. Wat stickers verwijderen van logo's waar ik niets mee heb.
De modifcaties controleren a.d.h.v de checklist die ik al van Rudi heb gekregen. Ik zag al een handmatige NAKS zitten dus die kan al afgestreept worden.
Dan zal ik nog wel wat vragen voor jullie hebben O-) , welke remblokken bijvoorbeeld. En ik wil graag omgekeerd schakelen; er zit nu een QS pull sensor op. Moet ik dus een push type hebben, maar allemachtig die dingen zijn duur?! Wel al een betaalbare rem/schakelset gezien. Enfin, jullie horen nog van me. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan