- Onderwerp starter
-
Heb een close-up foto gemaakt van de lak, ziet er vrijwel uit alsof het door een professionele spuiter gedaan is, ben ik dus best trots opJa pcies. Groffe korrel voor het ruwe werk en dan steeds fijner.
Ik zit te denken om met 800 te beginnen en dan in stappen van 200 omhoog gaan tot 1600.
Dan primer en kleur beide 2 lagen net als jij.
Ja pcies. Groffe korrel voor het ruwe werk en dan steeds fijner.
Ik zit zelf te denken om met 800 te beginnen en dan in stappen van 200 omhoog gaan tot 1600.
Dan primer en kleur beide 2 lagen net als jij.
Thanx all. Poedercoaten zou ik idd nog wel willen, de bedoeling was ook blok, frame en achterbrug matzwart en de kappen wit.
Maar omdat ik de komende tijd ff andere financiele prio's heb (verbouwing), heb ik er eerst voor gekozen om 'm rijdend te maken en cheap-ass zelf een matzwarte lak er op te doen om er optisch 1 geheel van te maken.
Vandaag de tank ook nog klaar gekregen, ging vanwege de warmte sneller dan ik dacht, het droogde als een malle
Coaten komt idd nog wel goed, maar ik ben al erg blij met het resultaat zoals ie er nu bij staat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelijk de start-stop knop een mooi weggewerkt plekje gegeven...
[afbeelding]
Paar spuitbussies van de action en het ziet er bijna uit alsof het door een profi spuiter is gedaanBen erg content ermee
Ik vind hem wel vet
Alleen blijf ik erbij dat ik hem origineel mooier vond.
Was het geen optie om een afgetrapte blade te nemen?
Nee, want dan had ik een Chinese kuipset op mijn motor moeten zetten!