Profiel motorlaarzen

Klopt!

Daytona's GTX heb je niet om de flitsende jongen op de boulevard uit te hangen.
Die heb je gekocht om droge poten te blijven houden. Ook heel belangrijk, ze zitten prima en je kan er flink mee lopen als je een stadje wilt bekijken.
Wat de popie-jopies er van vinden dat interesseert mij dus geen LOR :r Bevalt 't niet, nou kijk dan maar een andere kant op!:W
Ik bedoel dat de maatvoering van Daytona niet goed met mijn voeten overeenkomt. Ik heb slanke voeten.
 
Ik denk dan toch dat het aan jezelf ligt.
Op Sicilië had ik natuurlijk ook warme voeten. Maar eigenlijk was toen alles warm......eeeeh, zeg maar heet!
Toch kan ik niet zeggen dat mijn voeten extreem te heet werden.

Vwb handschoenen...............
Ik heb winter-, gewone en zomerhandschoenen. Dat betekent: zomerhandschoenen voor NL.
Voor zuid-Europa neem ik nog een stel extra open zomerhandschoenen mee. In NL draag ik die maar zelden.
Op de kwetsbare plaatsen hebben die dun leer. Op alle plaatsen zonder gevaar bestaan die uit alleen maar gaas.
De wind kan hier heel makkelijk doorheen. Heerlijk koel!!
 
Ik heb ook nog zomerlaarzen van geperforeerd leer met een korte schacht.
Dat werkt niet goed omdat de hete lucht van het motorblok er doorheen waait.
 
Sicilië is ook vast wel warm ja. Ik kreeg de tip van m’n broer om die bergschoenen te gaan dragen, hij heeft het zelfde als ik maar nooit last meer van te warme voeten. Hij draagt ze nu al een jaar of tien. Ik gok dat als het mij ook zo bevalt de alpinestars nog op marktplaats komen te staan. De rest gaat naar de kliko.
 
Ik heb goedkope laarzen van Louis, die zijn prima waterdicht, maar wel slipperig als het nat is op de weg. De oplossing werd gegeven door mijn schoenmaker, die zette er zolen onder zoals die in de professionele keuken worden gebruikt, waar glibberige vloeren vaak voorkomen. Vocht en vet geen probleem meer ! En voor 50 euri het proberen waard .
 
Zo zie je maar...................
Met Daytona's heb je op deze manier de eerste €50 al weer terugverdiend.
Je kan ze NIET mooi vinden, maar kwalitatief zijn ze TOP!!

Ze zijn zeker erg duur. Wacht op een goede aanbieding. Die gaat zeker wel weer komen! Dan zijn 100 euries snel bespaard.
Ik heb er ook tegenaan zitten hikken. Maar nu zeg ik dat ik het al veel eerder had moeten doen.
 
mijn keuze voor bergschoenen is uit gemak
scheelt weer een waterdichte rol met schoenen op de motor
 
Motorlaarzen natuurlijk aan voor het zware werk.
Ik neem een paar sportieve schoenen mee voor wandelingen en 'gewoon' gebruik.
Je wilt toch ook niet in een resto zitten met korte broek en dan de laarzen eronder.

Ook neem ik altijd een paar slippers mee die ik aan de buitenzijde tussen het elastiek heb zitten.
Op camping gaan de slippers er als eerste vanaf. Kunnen gelijk de laarzen uit!
Verder slippers natuurlijk fijn voor douchen. (die zijn niet altijd even fris op de camping)
Dus extra schoeisel neemt zeker niet heel veel plek .
 
Voor in het ‘resto’ uitsluitend naaldhakken, voor de rest de bergschoenen.
Helaas heb ik nog altijd geen mooie naaldhakken gevonden in maat 47. Ik houd het wel op mijn Held Shack laarzen. Die heb ik in februari dit jaar gekocht en vond ik erg lekker zitten. In de zomer echter niet zo prettig dus ik ben nog op zoek naar sneakers maar tot op heden geen lekkere sneakers in de motorzaak gevonden. Mijn half hoge Bering laarsjes van nepleer draag ik ook nog wel eens als de Held erg hoog zijn (jeans) maar die zitten voor geen meter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan