Heey iedereen,
Ik ben van plan om volgende maand een K&N filter in mijn motor(kawa 250r 2009) te plaatsen samen met iridium bougies. Nu las ik alleen dat mensen je dan aanraden om er een power commander op te zetten ivm het aanpassen van de hoeveelheid lucht die je motor in gaat. Maar ik vroeg me af is dat wel echt nodig, aangezien mijn motor gewoon een lambda sensor heeft en dus eigenlijk zichzelf zou moeten aanpassen op de hoeveelheid lucht die erin komt. Ook zag ik op de site van dyno jet dat voor mijn motor er maar 4 mappen waren waarvan er geen een overeen komt met de ''mods'' die ik erop wil doen. Dus hoeveel zin heeft het dan om de powercommander aan te schaffen?
mvg sjoerd
Ik ben van plan om volgende maand een K&N filter in mijn motor(kawa 250r 2009) te plaatsen samen met iridium bougies. Nu las ik alleen dat mensen je dan aanraden om er een power commander op te zetten ivm het aanpassen van de hoeveelheid lucht die je motor in gaat. Maar ik vroeg me af is dat wel echt nodig, aangezien mijn motor gewoon een lambda sensor heeft en dus eigenlijk zichzelf zou moeten aanpassen op de hoeveelheid lucht die erin komt. Ook zag ik op de site van dyno jet dat voor mijn motor er maar 4 mappen waren waarvan er geen een overeen komt met de ''mods'' die ik erop wil doen. Dus hoeveel zin heeft het dan om de powercommander aan te schaffen?
mvg sjoerd