Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Col d'Iseran op de Route de Grand Alpes. Naar boven gereden in mist, sneeuw. Toen we weer beneden kwamen was de bergpas afgesloten. Twee dagen er na beloond met een fantastisch uitzicht op de Col de La Bonette.

full

full
 
full

full


Bagagefoto 7 dagen Alpentour met tent. Geen kookspul mee.
Superhandig 1: elastisch bagagenetje van Motoport, daaronder rugzak voor het grijpspul onderweg.
Superhandig 2: geen tanktas !
Nog doen: iets om 1 liter oliebus te monteren aan valbeugel oid, dan is die uit de bagage.
 
full


In 2016 op de Stelvio pas. Ik was een weekje alleen op pad en sliep in hotels.
 
Klaar voor een rondje zwitserland, italie en wie weet een beetje oostenrijk of frankrijk, zoals ze dat zeggen, zoals de wind waait....
full
 
Evenaar - Wikipedia ;)
Wat bizar, bij mij staat de foto gewoon rechtop... :/
Idd, dat is bizar. Ook als ik op je afbeeldingslinkje klik in de quote krijg ik je foto normaal te zien.

Ik heb dat probleem altijd als ik een verticale foto maak. In mijn documentenlijst op MF staat die normaal, op mijn phone ook, maar als ik hem in een post zet, ligt ie op zijn kant ... begrijp er niks van :?

Maar trek het je niet aan, het is wel een mooie foto hoor :t 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hangt ook van de browser af. Op de laptop staat hij bij mij ook ondersteboven, maar op de iPhone staat hij wel gewoon goed om.
 
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Evenaar ;)Idd, dat is bizar. Ook als ik op je afbeeldingslinkje klik in de quote krijg ik je foto normaal te zien.

Ik heb dat probleem altijd als ik een verticale foto maak. In mijn documentenlijst op MF staat die normaal, op mijn phone ook, maar als ik hem in een post zet, ligt ie op zijn kant ... begrijp er niks van :?

Maar trek het je niet aan, het is wel een mooie foto hoor :t 8-)

Haha hier houdt mijn digitale know-how op. Liever rijden dan digitaal emmeren :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan