Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Maar hoeveel koppel heeft dat dieselblokje? Vast meer nog dan mijn 10 PK 200cc Vespaatjje...

xnxuWKr.jpg
 
Ieder zijn dingetje!

Hele combinatie met span en aanhanger is wel mooi maar voor mij toch een beetje 'over the top' .
Als je zoveel zooi wil verslepen, dan maar liever gewoon een auto...........................


Meer dan eens , ieder z n ding ,maar een auto is dan net zo makkelijk en zoals met alles de 1 vindt t prachtig en de ander helemaal niets ,ik hoor bij de laatste
 
En hier nog een... zelfs zo'n gehandicaptenmotor (can-am) met 3 wielen heeft meer met motorrijden te maken dan zo'n combi... maar dat zullen velen waarschijnlijk ook over mijn Vespa zeggen ;) Maar ach ieder z'n ding, als ik bedenk dat ik een aanhangwagen nodig heb op vakantie dan ga ik spullen schrappen.
 
Inderdaad, ieder z'n ding. Ik ben ook begonnen op een solomotor, maar wilde er geen pakezel van maken. Met 2 personen en bagage vond ik het niet leuk. Eerst een aanhanger er achter. Pas 10 jaar geleden is het zijspan er gekomen. En dat bevalt mij (ons) prima. Iedereen alvast een fijne vakantie gewenst voor 2019😎
 
Ik had een Givi kofferset gekocht. En daar ik geen standaard vmax meer heb passen de toch al zeldzame standaard ophang beugels niet. Dus een rvs frame laten lassen. 4 boutjes en alles is weer los en kan ik zonder rek rondrijden op de plaats van bestemming
20180730_072648.jpg
20180730_072644.jpg
20180722_153904.jpg
 
Je hebt er een heel best frame op laten maken. Wat ga je er in vervoeren? Bakstenen?
Mijn koffers, zowel de zij- als de topkoffer(s) zijn nog ietsje groter dan die op de foto. Bij mij hangen de zijkoffers aan een frame-pje van pijp rond 12.
Deze zijn in de vakantie zwaarder beladen dan wat op de sticker met 'Warning' staat. O ja, ook de max snelheid voor deze set van 120 vaak overschreden.
Zo'n beetje alle berggebieden tussen hier met Milaan en Nice mee door gereden, incl. de Stelvio en Gavia en de RDGA. Geen enkel probleem mee gehad!!
 
Ons vakantie vervoer, met slaapplaats.
 

Bijlagen

  • 8849AB51-3A50-4052-B581-1339D1D7D4D2.jpeg
    8849AB51-3A50-4052-B581-1339D1D7D4D2.jpeg
    87,9 KB · Weergaven: 72
  • Leuk
Waarderingen: RuuT
Je hebt er een heel best frame op laten maken. Wat ga je er in vervoeren? Bakstenen?
Mijn koffers, zowel de zij- als de topkoffer(s) zijn nog ietsje groter dan die op de foto. Bij mij hangen de zijkoffers aan een frame-pje van pijp rond 12.
Deze zijn in de vakantie zwaarder beladen dan wat op de sticker met 'Warning' staat. O ja, ook de max snelheid voor deze set van 120 vaak overschreden.
Zo'n beetje alle berggebieden tussen hier met Milaan en Nice mee door gereden, incl. de Stelvio en Gavia en de RDGA. Geen enkel probleem mee gehad!!
Ik vind het wel goed gedaan. Lekker stevig en het zwaartepunt niet te veel naar achteren.:t
 
Gaaf. Welke colemantent heb je?. Ik heb de allerkleinste van 2.8kg en de driepersoons met voortentje. Prima spul.
Kookspul mee?

Het is de Darwin 3+ Niet de lichtste maar wel ruimte genoeg voor mij alleen. Had de kookspullen ook mee maar met 1 pitje blijft het toch altijd wat behelpen.... daarom ook regelmatig het diner in de locale pub genuttigd 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan