popups

Hier ook sinds een paar dagen last van die köt popups.
Op de foon en tablet van Apple.
Nooit last van.
Geen idee wat er aan de website veranderd is.
Nu bij elke pagina die ik open.
Zeer irritant! :(
 
Die kop van Timmerfrans was al irritant maar nu krijg ik dit:

1701523170363.png


WHAT THE HELL???
Waar heb ik dit aan verdiend???
Wat heb ik de wereld misdaan???
 
Ik kan op deze manier niet meer naar topics scrollen.
Advertenties boven en allemaal letters door het beeld onderop.
En het word met de dag erger.
Android besturings systeem.
Ook al leeg ik de internet browser het blijft terug komen.

Screenshot_20231217-103308.png


Screenshot_20231217-103603.png
 
Laatst bewerkt:
Die balk onderaan heb ik ook elke keer. Minder irritant omdat je hem snel wegklikt met dat grote kruis, af en toe heb je zo'n kleinere balk met zo'n klein ***kruisje waar je dus vaker op die advertentie klikt dan op het kruisje zelf.
 
Ik net ook.
Verder wordt de reclame steeds irritanter, midden in beeld, onder in beeld, boven in beeld.
Steeds vaker, steeds groter, idiote onderwerpen, plaatjes van Rutte en Timmermans. Electrische scooters.
Lijkt wel of alles gehackt is.
Het word zo erg zodra je motor-forum opstart je door die reclames en pop ups niet meer inloggen kan.
Reclame zit er overheen en inlog scherm niet te zien.
Na tich keer weg drukken lukt inloggen dan eens.
Reclames ok maar dit word wel heel erg en irritant.
Loterij- ron brandsteder -vakantie discounter- en nog veel meer onzin heb ik al zien langskomen.
Topics soms onleesbaar knalt frans timmermans beeld vullend er over heen en schrik ik me rot van die kop.😅😅😅.
Wegdrukken werkt niet dan komt ron brandsteder als opvolger weer beeldvullend.
Ahoewel ik beeld vullende foto van een wel heel jonge renée soutendijk wel weer leuk vond 😉😉.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap dat reclame een grote inkomst is voor M-F. Maar ik ben toch blij dat ik op mijn pc een Ad-blocker heb, geen last van die beeldvullende reclame of pop-ups.
Helaas surf ik meer via mijn Android en daar is het soms wel dramatisch te noemen.
 
Ik snap dat reclame een grote inkomst is voor M-F. Maar ik ben toch blij dat ik op mijn pc een Ad-blocker heb, geen last van die beeldvullende reclame of pop-ups.
Helaas surf ik meer via mijn Android en daar is het soms wel dramatisch te noemen.
Heb ik ok m'n telefoon ook, maar blijkbaar werkt dar weer anders..
 
Als dat is om inkomsten te genereren (doneren) dan riekt dat naar chantage.
Denk je dat nou serieus? Een regelmatige bezoeker die geen advertenties blokkeert brengt meer op dan die €15 per jaar dus dat zou niet logisch zijn :)

Reclame tijdelijk uitgezet. Ik ben bezig met een andere leverancier waar dit niet meer mag voorkomen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
5
Weergaven
480
Terug
Bovenaan Onderaan