plaatjes van je zx 4-6-7-9-12 r

Mooie motor :}

Ik vind het ruitje erg mooi en je knippers zijn ook mooi. Je uitlaatkeuze vind ik persoonlijk een mindere maar ben toch wel erg benieuwd naar het eindresultaat.

Veel succes en plezier met je nieuwe Kawa! :)

thnx.. ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat.. maar denk dat het wel heel mooi gaat worden :)

Uitlaat moest eerst weer een akra worden, maar alleen een full system staat mooi, de rest loopt niet gewoon op standaard hoogte, dat vind ik te 'standaard'
 
thnx.. ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat.. maar denk dat het wel heel mooi gaat worden :)

Uitlaat moest eerst weer een akra worden, maar alleen een full system staat mooi, de rest loopt niet gewoon op standaard hoogte, dat vind ik te 'standaard'

Mooie fiets, is heel mooi die Leo :9~ , heb je hem met lange (45cm) of korte demper (37cm) gekocht?
 
Hoe meer blauw op straat hoe beter………………… :)

full
 
deze foto is gemaakt op weg naar de col du petit st. bernard, ik weet niet of je daar langs bent gereden, voor ons was het in iedergeval :] :] :]
 
nou bijna, wel weer terug naar annacy, van daar uit weer naar albertville en ten slotte naar val-thorens waar we ons appartement hadden voor 2 weken.

echt leuk rijden daar :9
 
Mijnes tijdje geleden gekocht....



Over een week of wat issie als nieuw :)
Velgen moeten nog wel zwart.... en dan nog de gebruikelijke opsmuk delen :P
 
Laatst bewerkt:
Mijnes tijdje geleden gekocht....

http://www.nack.nl/nieuws/pics/17100401.jpg ((Afbeelding))

Over een week of wat issie als nieuw :)
Velgen moeten nog wel zwart.... en dan nog de gebruikelijke opsmuk delen :P

Die velgen zijn toch standaard al zwart????
Of doe je er graag een extra laagje verf overheen zwart-groen-zwart,
voor de stevigheid :P :P
 
Heb hem nu een half jaar ben nu bezig monoseat, knipperlichten zijn nu klaar voor en achter, demper komt er aan

full







wil nog meer veranderen 8-)
 
Mijnes tijdje geleden gekocht....

http://www.nack.nl/nieuws/pics/17100401.jpg ((Afbeelding))

Over een week of wat issie als nieuw :)
Velgen moeten nog wel zwart.... en dan nog de gebruikelijke opsmuk delen :P

Ben je gek???????

Die groene velgen zijn echt veeeeeel gaver....dit plaatje laat precies zien hoe ik een ZX-6R van dat bouwjaar zou willen hebben.....om te beginnen dan...hehe.
 
Ben je gek???????

Die groene velgen zijn echt veeeeeel gaver....dit plaatje laat precies zien hoe ik een ZX-6R van dat bouwjaar zou willen hebben.....om te beginnen dan...hehe.

Je moest eens weten hoe deze laag groen er op geprutst is... hij wordt vanzelf alweer bijna zwart :P
Of zwart met een groene rand?! ff denken nog :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan