Ik ga weer een middag pitbiken organiseren! Interesse?
(Zo ja dan lees onderstaand a.u.b. zorgvuldig)
- 4 sessies voor € 76,-
- 40 plekken maximaal! (Op moment van posten al 20 aanmeldingen)
- Zondag 2 februari 2025
- Er is weer een nieuwe layout van de baan (stemmen kan nog via de Facebook pagina van RacelandKart
- Vanaf 11:30 ter plekke aanmelden bij mij met ingevulde vrijwaring (daar in te vullen of via de website vast te printen), 12:00 rijd eerste groep, rond 16:30 is de laatste groep klaar
- Er zijn 4 groepen dus voor rijders van elk niveau maar je moet wel enige motorervaring hebben
- Na 2 sessies worden de groepen opnieuw verdeeld naar rondetijd
- Ongeveer 45 min rust tussen de sessies
- Beschermende kleding is verplicht maar tegen meerprijs te huren, dit zelf daar regelen
- Het is bij Racelandkart, Kerkhofstraat 18c, 3670 Oudsbergen, België
Wil je mee stuur dan een EMAIL naar royracing(at)gmail(punt)com met daarin:
- Jouw voor- en achternaam en de groep waarin je wil starten (en de voor- en achternaam en groep van iedereen die je aanmeld)
Groep 1: MotoGP (Snelste)
Groep 2: Moto2
Groep 3: Moto3
Groep 4: Redbull Rookies (Minst snel)
- De naam van de bankrekeninghouder vanwaar je zal betalen indien deze afwijkt van je eigen naam
Ik stuur een betaalverzoek als ik zo'n 30 van de 40 aanmeldingen heb (dus niet gelijk) en reservering is op volgorde van betaling, VOL=VOL.
Als je niet meer kan nadat je betaald hebt, mag je je plek door verkopen maar de groep blijft staan. Dan alleen de oude en nieuwe naam naar mij mailen dan pas ik het in de administratie aan.
Meld je a.u.b. zo snel mogelijk aan zodat ik de definitieve bevestiging aan Racelandkart kan doen.
Facebook evenement:
Lees hier voor meer info:
En zo ziet het eruit:
(Zo ja dan lees onderstaand a.u.b. zorgvuldig)
- 4 sessies voor € 76,-
- 40 plekken maximaal! (Op moment van posten al 20 aanmeldingen)
- Zondag 2 februari 2025
- Er is weer een nieuwe layout van de baan (stemmen kan nog via de Facebook pagina van RacelandKart
- Vanaf 11:30 ter plekke aanmelden bij mij met ingevulde vrijwaring (daar in te vullen of via de website vast te printen), 12:00 rijd eerste groep, rond 16:30 is de laatste groep klaar
- Er zijn 4 groepen dus voor rijders van elk niveau maar je moet wel enige motorervaring hebben
- Na 2 sessies worden de groepen opnieuw verdeeld naar rondetijd
- Ongeveer 45 min rust tussen de sessies
- Beschermende kleding is verplicht maar tegen meerprijs te huren, dit zelf daar regelen
- Het is bij Racelandkart, Kerkhofstraat 18c, 3670 Oudsbergen, België
Wil je mee stuur dan een EMAIL naar royracing(at)gmail(punt)com met daarin:
- Jouw voor- en achternaam en de groep waarin je wil starten (en de voor- en achternaam en groep van iedereen die je aanmeld)
Groep 1: MotoGP (Snelste)
Groep 2: Moto2
Groep 3: Moto3
Groep 4: Redbull Rookies (Minst snel)
- De naam van de bankrekeninghouder vanwaar je zal betalen indien deze afwijkt van je eigen naam
Ik stuur een betaalverzoek als ik zo'n 30 van de 40 aanmeldingen heb (dus niet gelijk) en reservering is op volgorde van betaling, VOL=VOL.
Als je niet meer kan nadat je betaald hebt, mag je je plek door verkopen maar de groep blijft staan. Dan alleen de oude en nieuwe naam naar mij mailen dan pas ik het in de administratie aan.
Meld je a.u.b. zo snel mogelijk aan zodat ik de definitieve bevestiging aan Racelandkart kan doen.
Facebook evenement:
Lees hier voor meer info:
Pitbikes | Racelandkart
Een dagje of avondje Racelandkart staat garant voor puur plezier, spanning en uitdaging. We bieden vijf activiteiten aan: karting, kidskarting ,lasergamen...
racelandkart.be
En zo ziet het eruit: