Pimpen van een Honda CB450 Sport '87

Watte :? Dat zijn echte brikken-spiegels als toegepast op de GS- en (en CB's geloof ik)Bedoel je die onder je voorste knippers?
Zijn dat van die ronde met een schroefdraadje erachter?

Hebbie die nog ergens liggen toevallig? O-)

Die spiegels waren echt te groot :o
De spiegels, knippers, stuur, én de reflectoren heb ik nog. Ze liggen helaas wel 200km verderop bij mn winterstalling. Ik kom er binnenkort wel weer, die reflectoren wil ik je dan wel opsturen. Mocht je niks van mij horen: stuur even een pb-tje, want anders vergeet ik het echt.
 
Gewoon rijden met dat ding, is een leuke fiets.

Het "pimpen" is zonde van de motor en je portemonnee.
 
mocht je van gedachten veranderen en je wil van die kuip af dan hou ik me aanbevolen :)
 
Ja lekker zeg. Hier wel informatie komen vragen, maar te belabbert om dan effe te melden dat het niks wordt -O-
 
Ehm...?

Die advertentie is van 18 juni. En geplaatst door Rico Straver.
TS heet Dion, ook vier letters, maar toch wel degelijk een andere naam.
Daarbij postte hij hier op 29 juni dat ie zojuist eigenaar was geworden van de fiets.

Is het dan niet waarschijnlijk dat de vorige eigenaar de gelinkte advertentie op MP rond heeft laten slingeren?

Wie weet appelschutter, misschien toch nog een mooi stukkie polyester te koop voor je!
 
Ehm...?

Die advertentie is van 18 juni. En geplaatst door Rico Straver.
TS heet Dion, ook vier letters, maar toch wel degelijk een andere naam.
Daarbij postte hij hier op 29 juni dat ie zojuist eigenaar was geworden van de fiets.

Is het dan niet waarschijnlijk dat de vorige eigenaar de gelinkte advertentie op MP rond heeft laten slingeren?

Wie weet appelschutter, misschien toch nog een mooi stukkie polyester te koop voor je!


hehe ik hoop het, heb altijd eens willen uitproberen of dat nu veel scheelt, rijden met volle kuip. kwa windbescherming en brandstofverbruik, hoeveel het gaat schelen.

ik vind het ook wel blits staan. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het wel een heel stuk scheelt hoor! Je weet hoe het is om orkaan katrina voor je kiezen te krijgen op een naked. Stel je eens voor hoe het is als alles netjes om je heen stroomt.

En het verbruik, ach, dat is het verschil tussen zwemmen en kano-en. Veel dus.
 
OT trouwens: als ik de TS was had ik het bij standaart dingetjes gelaten. Denk dat ik wel een gouden tip heb; ga eens naar Nielspaint.nl, die jongen doet special painten, en niet duur.

Verder, rimstripings, pedaaltjes en hendels vervangen, wellicht stuurtje maar zou dat niet doen, als dat beter stuurde had de fabriek het er wel opgezet, verder andere knippers, kleintjes dus. Eh wat nog meer, ja je kan een rearhugger halen, ander zadeltje, ruitje, miss een kapje op de kont, boven je achterspatbord dicht laten maken (weet ff niet meer hoe dat heet). Enz. Standaard dingetjes. Wil je geen special paint miss een normale spuitbeurt, of een flinke stickerset oid. Kijk gewoon rond doe ideeen op.
 
Denk dat het wel een heel stuk scheelt hoor! Je weet hoe het is om orkaan katrina voor je kiezen te krijgen op een naked. Stel je eens voor hoe het is als alles netjes om je heen stroomt.

En het verbruik, ach, dat is het verschil tussen zwemmen en kano-en. Veel dus.




nou ik dacht dat je met een kuip minder zou verbruiken ivm. wat je zegt, meer gestroomlijnd zijn.

maar als ik naar de verbruikspecs van de er6-N en er6F bv. kijk....dan verbruikt de er6 met kuip meer.
 
nou ik dacht dat je met een kuip minder zou verbruiken ivm. wat je zegt, meer gestroomlijnd zijn.

maar als ik naar de verbruikspecs van de er6-N en er6F bv. kijk....dan verbruikt de er6 met kuip meer.

Raar, had idd ook echt verwacht dat ie minder zou verbruiken. Nja, weer wat geleerd.
 
Met die velgen en dat frame kan je er best een strakke naked bike van maken (niet dattie nu lillik is).

Deze is leuk:

[afbeelding]

Die universele handvatten kan je overal krijgen in alle kleuren, met logo's erop, vlammen...
Ik zou als ik jou was eens op ebay gaan struinen, je komt daat heel veel tegen voor weinagh.


Dat is niet eens een echte motor maar een photoshopje, die hele kont is gewoon weggesoept :')
 
Die korte kont is leuk als je op een ritje rit even wil verzitten.. en je bent het vergeten. _O-
 
Laatst bewerkt:
Hey Dion :) en ik maar denken dat je een zx6r ging kopen :?
leuk ding hoor :)

Groeten. Mark Hendrikman ;) :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan