Peter stelt zich ook voor

peter-1981

MF veteraan
3 jan 2019
2.419
2.922
Heerlen
Allereerste natuurlijk de beste wensen voor 2019

En nu even voorstellen
Ben Peter uit Heerlen ( Zuid-Limburg) 37jaar en aangezien ik momenteel de tijd heb ben ik gestart met mijn motor rijbewijs.
En daar hoort natuurlijk ook een motor bij.
Heb best wat verstand van een auto en ook een fiets maar een motor gaat me nog net even te ver en aangezien ik ga beginnen met een oudje wil ik dus wel weten waar ik op moet letten.
Nou ben ik een fan van forums en is het motor-forum natuurlijk de uitgelezen kans om me eens verder te gaan verdiepen in de wereld van de motor :)

Zal het forum regelmatig spammen en als het teveel wordt gewoon zeggen hoor O-)_O-
 
Prijs is goed en kilometers zijn laag
Betreft een GSX-R600 van 2001 met 7000km waar ik morgen ga kijken
Kwam het ding toevallig tegen onder het surfen en kan wel gelijk een motor van 10k kopen maar om te beginnen lijkt me 2750eur ook prima en krijg ik over een jaar altijd weer terug denk ik zelf :)

Neig ook wel naar een nieuwe GSX-S750 daar niet van maar aangezien ik nieuw werk krijg heb ik ook geen idee hoeveel tijd er over gaat blijven om motor te rijden en moet toch ergens beginnen dus die GSX-R600 lijkt me een leuke start
 
Achso, ik dacht met oud ergens in de jaren 80.

Ik zou -persoonlijk- niet met een supersport beginnen. Ja, tuurlijk kan het en is het vermogen prima en bla bla bla. maar tenzij je echt toegewijd bent ga je daar enkel mee op het vermogen leren rijden, ipv op tzt aangeleerde stuurmanskunsten :+

M.i heeft het meer een poserfactor dan een funfactor. onder de 200 voelt t allemaal maar langzaam aan en is er weinig snelheids beleving.
 
Zat inderdaad hoofdzakelijk naar naked bikes te kijken , vandaar ook dat ik uitkwam op de gsx-s750 en heb eigenlijk ook een hele leuke Bandit 650 gezien om mee te starten voor een heel redelijk bedrag
Maarja van kleins af aan vind ik een supersport al heel gaaf alleen had zoiets om mezelf te beschermen ga ik voor een naked totdat ik die GSX-R tegen kwam met 7000km ( mits het klopt )
 
Welkom op MF! Ik zou als ik jou was maar goed uitkijken met die GSX, 7000km in 17 jaar tijd is wel heel erg weinig... dat is ongeveer 412km per jaar.
Het kan wel natuurlijk.
 
:W Peter
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Thx allemaal :) de GSXR gaat het voor mij niet worden momenteel.
Ding komt toch nog wel wat bij en kijk dus even lekker de kat uit de boom aangezien ik toch nog geen rijbewijs heb.
Forum heeft me al vrij veel geleerd op korte tijd dus blijf nog wel even hangen hier *O*
 
Welkom op MF! Ik zou als ik jou was maar goed uitkijken met die GSX, 7000km in 17 jaar tijd is wel heel erg weinig... dat is ongeveer 412km per jaar.
Het kan wel natuurlijk.
Precies. Er is laatst nog iemand miljonair geworden bij de Staatsloterij. Kans is te verwaarlozen, maar het kán wel. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan