Paul Rimmelzwaan

Ik kon hem niet persoonlijk, wel van gezicht, ik reed in die tijd 250cc en kwam hem dus wel eens tegen, leek mij een symphatieke kerel. Volgens mij woonde hij toendertijd op de Stompwijkseweg vlak voor Leidschendam. Klopt dat. En volgens mij ligt hij ook begraven in Leidschendam. Weet iemand dat toevallig. In die tijd hoorde je er wel van iedereen had het erover. Ik vind het altijd jammer als een collega coureur ons ontvalt.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,Ane.
Tijd niet meer gesproken he?
gaat alles goed?,wat leuk dat je ton weer mee hebt genomen!!!!Ga je ook naar TT Assen????????
leuk al die foto's he?
groetjes Ylonne (zus van Bart Bierhuis uit leidschendam)
 
hallo Ylonne met ane , ben weer met ton naar een motor race gewweest, in aalsmeer zondag 9-9-2007,
ik heb wel, een mooien foto vandaag genomen, in aalsmeer er was daar een demo race
van CRT, ik heb ton daleman opgehaald, en mee genomen naar die race, en ton ze broers
Rob en lodewijk hadden ton ze roton mee genomen, nr 38.
nu naar de foto, van links naar rechts aalt toersen ton daleman Jaap Voskamp en jos van disselhorst DOCLIB=549611,71530d4151eb9aa9248c5d32b692596c,21171,0,0]
 
Laatst bewerkt:
hallo Ylonne met ane , ben weer met ton naar een motor race gewweest, in aalsmeer zondag 9-9-2007,
ik heb wel, een mooien foto vandaag genomen, in aalsmeer er was daar een demo race
van CRT, ik heb ton daleman opgehaald, en mee genomen naar die race, en ton ze broers
Rob en lodewijk hadden ton ze roton mee genomen, nr 38.
nu naar de foto, van links naar rechts aalt toersen ton daleman Jaap Voskamp en jos van disselhorst
 
Laatst bewerkt:
hier foto[imatt]
full
 
Willem.... RIP

Paul, ben je een zoon van John?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

Deze topic trok onmiddelijk mijn aandacht aangezien ik in die tijd (eind 70ér jaren) soms ook in de paddock was te vinden als ik weer eens achterop de motor van mijn broer meemocht. Veelal om de verrichtingen van mijn neef Arend te bekijken die ons later helaas ontvallen is tijdens een wegrace ongeluk in 1988, zoals in dit topic al werd aangehaald.
Ik vond het een geweldige tijd en keek mijn ogen uit.
Ook de diverse foto's brengen herinneringen terug aan die tijd en hoeveel leuker het ook was. In die tijd maakten ze de pk's zelf en nu kopen ze die........
Paul heeft in de zaak van Bart ook eens mijn X7 gerepareerd die gestrand was met een kapotte CDI (toen ik eindelijk zelf mocht rijden werd het uiteraard een 2-takt). Aardige gozer en ons ook veel te vroeg ontvallen.

Mocht iemand foto's hebben van Arend Rademaker dan houd ik mij aanbevolen overigens.

En nu binnenkort maar eens naar een CRT demo race.........
Mmmmmhhhh, Vlagtwedde. 250 km enkele reis :/

Groet, Arend
 
Hallo Arend
een neef van Arend , van de van Zanten of de Rademaker kant ?

fotos van Arend ? Johan Blom van wegrace info maakte altijd fotos tijdens de wedstrijden
Johan is ermee gestopt en Ad Kievit is er toen mee verder gegaan
ik weet niet waar het foto archief van Johan is gebleven

Groeten Eldert Rademaker Hazerswoude Rijndijk


Hallo allemaal!

Deze topic trok onmiddelijk mijn aandacht aangezien ik in die tijd (eind 70ér jaren) soms ook in de paddock was te vinden als ik weer eens achterop de motor van mijn broer meemocht. Veelal om de verrichtingen van mijn neef Arend te bekijken die ons later helaas ontvallen is tijdens een wegrace ongeluk in 1988, zoals in dit topic al werd aangehaald.
Ik vond het een geweldige tijd en keek mijn ogen uit.


Mocht iemand foto's hebben van Arend Rademaker dan houd ik mij aanbevolen overigens.



Groet, Arend
 
Hey allemaal,

weet dat het een oud topic is maar als er nog mooie foto's zijn van Arend Rademaker Of zijn fiets zie ik deze ook erg graag.

Arend is namelijk de oom van mijn vriendin!! en aangezien ik zelf ook veel met moteren heb ben ik erg benieuwd


gr henk
 
Hallo forum leden, prachtig om de verhalem omtrent Paul Rimmelzwaan te lezen, nu kom ik zelf uit het noorden des lands en heb Paul nooit persoonlijk gekend, hoeft ook niet perse want de naam Rimmelzwaan ben ik zelf nooit vergeten. Op dit moment zijn we druk bezig om tijdens de TT 2009 in de TT Hall een speedshow te organiseren en uiteraard willen wij daar ook nog enkele spullen van Paul laten zien, het enigste wat we nog zoeken is een 50cc racer van Paul, de rest is al ingevuld en al in bezit, graag mailen naar e-mail adres.
 
Hallo ik ben "die lange" die hier ergens wordt genoemd, ik heb dit allemaal is door gelezen en heb best wel wat in formatie special voor zijn neef Paul (of andere geintresseerde).
Paul was de rampzalige dag net bij mij geweest, nog geen paar minuten later kreeg ik van een buurman te horen dat er een ongeluk was gebeurd met Paul, ik was als eerste terplekke met alle nare nasleep van dien.

groet Gerard.
 
Hallo hier, ik was een beetje aan het ruimen thuis en vond wat foto,s van vroeger, in de tijd dat ik veel bij bart bierhuis kwam en ben een beetje gaan googlen of er nog wat uit de oude tijd over was en kwam zodoende hier terecht.
Ik heb prachtige tijden gekend als kreidler rijder toendertijd, geen circuit oid maar opgevoerde straatmachine,s (piet gaag) waar ik nog steeds mee bezig ben, zo kwam ik ook in kontakt met de bierhuis bende en paul die mij wel even liet zien dat mijn kreidler eigenlijk helemaal niet zo hard liep als dat ik dacht, hij bouwde ff in 3 dagen een straat kreidler en gingen ff sporten op de kostverlorenweg, had ik beter niet kunnen doen want daar hen ik dus tot op de dag van vandaag nog steeds last van........ ;)
Ik werd natuurlijk finaal aan schijt gereden, maarja het is wel een prachtige herinnering die ik nog steeds koester.
Het is mooi dat de mooie dingen in het leven nog steeds leven, zelf ben ik aardig van het pad af geweest waar ik niet trots op ben maar heb mezelf teruggevochten en sta al weer wat jaartjes met beide benen op de grond en heb de afgelopen jaren mijn hobby weer opgepakt en kom zo nu en dan bekende namen tegen van vroeger die ook nog steeds bezig zijn met kreidlers.
Volgend jaar zullen we waarschijnlijk met een paar andere kreidler verslaafden een eigen circuitklasse gaan opbouwen maar hierover later als we meer weten.
Ik zal proberen zo nu en dan wat info te plaatsen over vroeger en heden, hier alvast een foto van de straat race kreidlers waar we momenteel mee bezig zijn, de zgn Big Bore,s....groetjes onno remt..... :W
full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
6
Weergaven
2K
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan