Parkeergelegenheid bij bungalowparken

bikerbertus

MF veteraan
9 jun 2007
16.264
10.122
Zit te denken over een lang weekendje zuid Limburg of de Veluwe of zo.
Maar wat ik me nu afvraag, heb je bij de meeste parken eigenlijk een (legaal) plekkie voor de motor direct voor de deur van het huisje?
Ik ben zo'n zenuwenlijer die slecht slaapt als de brommert niet goed opgeborgen of niet in het zicht staat :N
 
Ik weet niet waar je heen wilt, maar vaak kan je al via Google Maps even zien hoe het park ingedeeld is.

Bij veel parken die ik gezien heb kan je je auto kwijt bij het huisje, dus dan ook een motor. Anders misschien een idee om een hoes mee te nemen?
 
Ik weet niet waar je heen wilt, maar vaak kan je al via Google Maps even zien hoe het park ingedeeld is.

Bij veel parken die ik gezien heb kan je je auto kwijt bij het huisje, dus dan ook een motor. Anders misschien een idee om een hoes mee te nemen?
Zie via maps/streetview meestal wel groot parkeerterrein voor auto's maar dan weet ik nog niet of je met de motor wel gewoon tot het huisje mag. Eventueel aan de hand desnoods...
 
Vaak kun je bij die huisjes ook gewoon achterom. Kun je hem op het terras neer zetten. Niet vragen of het mag. Gewoon netjes rustig doen en dan gaat niemand daar over zeuren.
 
Vaak kun je bij die huisjes ook gewoon achterom. Kun je hem op het terras neer zetten. Niet vragen of het mag. Gewoon netjes rustig doen en dan gaat niemand daar over zeuren.

Dat dus!👍

Zet je hem als je echt angst hebt voor diefstal gewoon binnen, die huisjes hebben altijd wel een openslaande deur achter bij het terras,beter nog: alles zal wel gelijkvloers zijn rij je hem rechtstreeks door naar je slaapkamer, je moet toch vaak eigen schoonmaak doen😝
 
Dat dus!👍

Zet je hem als je echt angst hebt voor diefstal gewoon binnen, die huisjes hebben altijd wel een openslaande deur achter bij het terras,beter nog: alles zal wel gelijkvloers zijn rij je hem rechtstreeks door naar je slaapkamer, je moet toch vaak eigen schoonmaak doen😝
Ik zou hem dan weer net niet binnen zetten. Dat is erg lomp haha.
 
Dat dus!👍

Zet je hem als je echt angst hebt voor diefstal gewoon binnen, die huisjes hebben altijd wel een openslaande deur achter bij het terras,beter nog: alles zal wel gelijkvloers zijn rij je hem rechtstreeks door naar je slaapkamer, je moet toch vaak eigen schoonmaak doen😝
Dan kun je meteen oliewissel doen, nog milieuvriendelijk ook want er lekt buiten niks de grond in. En het is toch niet jouw vloer...

In principe kun je normaliter wel met motor/fiets naar de huisjes. Maar inderdaad, een telefoontje van een paar minuten en je kunt rustig slapen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan