Pan European St1100 bj. 1992, 82750 km

dieseltank

Rookie
16 mei 2007
19
2
Pan in goede staat; deze winter vervangen:
Motorolie
Oliefilter
Benzinefilter
Remolie
Koelwater
Cardanolie
Voorvorkolie
Accu
Voorzien van verstralers en 12v aansluiting, rvs uitlaat dempers.
Banden nog prima. Vaste prijs: €1350
D7B0A836-F728-40BC-B5E3-609D6A964A72.jpeg
 
Net een NTV gekocht omdat ik deze modellen te duur vond 🤦‍♂️
Najah toch wel benieuwd naar bovenstaande vraag want als die goed is dan heb ik er wellicht alsnog wel oren naar.
 
De motor bevindt zich in Maasdam.
De banden kunnen nog een poosje mee.
De achterbrug is niet doorgeroest.
De uitlaatcollector is heel.
 

Bijlagen

  • 66D0D4A6-8E27-49A1-BA39-E831911BBE24.jpeg
    66D0D4A6-8E27-49A1-BA39-E831911BBE24.jpeg
    123,2 KB · Weergaven: 11
  • 6992D177-09D9-4436-ADD7-55906953B53E.jpeg
    6992D177-09D9-4436-ADD7-55906953B53E.jpeg
    133,3 KB · Weergaven: 14
En wat voor motor mag dat dan wel zijn? De algemene mening is dat slechte motoren niet meer gemaakt worden...
De XJ700. Het is niet zo erg maar omdat het een oudere motor is gewoon lastig om aan de juiste onderdelen te komen. Nu dynamo defect, kan geen nieuwe of gereviseerde dynamo vinden, tweedehands gekocht en past niet (ongetwijfeld omdat het een dynamo van de Europese/Canadese versie is en ik de Amerikaanse versie heb maar dat verschil nergens kan vinden) en ik ben zelf niet handig dus alles gaat via de garage. Nu moet ik die strator maar laten reviseren, maar dat kost ook serieuze knaken inclusief arbeidsloon voor in- en uitbouwen. De carbs moeten waarschijnlijk ook nog gereinigd worden maar daar moet ik eerst even kilometers schone brandstof voor doorheen pompen wat niet kan omdat de defecte stato mijn accu leeg trekt. Rijdend krijgen kost tijd en geld, en intussen heb ik niks om te rijden.

Ik wil gewoon iets voor de deur hebben staan wat het doet al is het voor een zomertje alleen, en dan zie ik wel of ik die andere werkend krijg of alsnog weg doe. Mijn auto is namelijk een lease auto voor enkel zakelijk gebruik, als de motor het niet doet mag ik de rest met het openbaar vervoer doen en daar ben ik na jaren actief openbaar vervoer helemaal klaar mee.
 
Openbaar vervoer is ook niet mijn ding. Vandaag delen veel mensen die mening denk ik:}.
Om nog zoveel geld/tijd in je XJ te steken.....ik weet het niet. Inruilen of in delen verkopen wellicht een optie?

Wat voor soort/type motor zoek je? Of is het gewoon iets wat maar in het budget past, dat kan natuurlijk ook!
 
Openbaar vervoer is ook niet mijn ding. Vandaag delen veel mensen die mening denk ik:}.
Om nog zoveel geld/tijd in je XJ te steken.....ik weet het niet. Inruilen of in delen verkopen wellicht een optie?

Wat voor soort/type motor zoek je? Of is het gewoon iets wat maar in het budget past, dat kan natuurlijk ook!
De XJ700 is wel een geweldige machine. Chopper motor met race/tour blok? *O* Maar alle kosten die ik er nu aan heb beloven niet dat het op korte termijn goed gaat lopen. -O-
Ik heb nog een hele wenslijst aan motoren maar de meesten vallen buiten budget momenteel. Vandaar de Pan, die staat ook nog op mijn lijstje en in dit geval binnen budget. Ongeveer dan, noodfondsje. Wel twee uur enkele reistijd met jawel, OV.

Maar laten we hier niet te ver op in gaan, is niet echt de bedoeling in andermans verkooptopic. Hopen dat TS spoedig een update kan geven. Voor hetzelfde geld is de fiets er al vandoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan