Overloop slang Fireblade, waar?

Alro1985

MF'er
23 dec 2017
40
2
Beste Forumleden,

Vandaag heb ik een Fireblade gekocht. Nu bij thuiskomst stak een overloopslang (30cm) iets uit.
Ik wilde deze terug drukken en toen viel deze geheel naar beneden.

Het punt is dat ik nu niet kan zien waar die aan heeft gezeten. Het slangetje is voorzien van een koppelstukje en zat aan de linkerzijde van de motor naast het kabeltje van de standaard. Het uiteinde van de slang lag op de onderkuip.

Het betreft een motor van bj. 2007.
 
Kan zijn van je luchtbox of je tank.
Vermoed de laatste. Heb zelf geen blade maar vermoed tank ontluchting.

Diameter van de slang? 8mm ofzo?
Foto ook altijd handig.
 
hierbij:
full
 
Ik heb de foto's zojuist bijgevoegd. Hopelijk herkent iemand deze slang.

Kan ik hiermee rijden (zonder deze slang?), wellicht weet iemand waar deze op moet en hoe ik hier makkelijk bij kan. Klopt het dat dit zo los zat?
 
Zadel eraf, misschien de losse zijkapjes eraf als die onder het zadel/onder de tank zitten, dan bij het stuur paar bouten van de tank eruit en dan kun je hem omhoog liften. Meestal gaat het zo.
 
weet iemand hoe ik de tank los krijg? Ik heb dit zelf nog nooit gedaan namelijk ..

Zadeltje eraf, tankcover eraf en de 2 bevestigingsbouten aan de zijkant van de tank eruit halen.
Dan kun je de tank achterover klappen en vastzetten met een stukje ijzerdraad oid aan een beugeltje onder het duo zadel.

Bij het opklappen van de tank trek je die slang los. Voordat je de tank opklapt moet je hem bij het koppelstukje los maken. Gebeurde mij de eerste keer ook

Als ik me goed herinner is de slang van de tankoverloop.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het vanavond eens bekijken, Dit tuitje hoort er toch niet zomaar af te schieten. Want deze zat kennelijk erg los. Weet iemand waar deze precies langs loopt zodat ik hem ook via die weg kan vastzetten en zit de slangetje vast of is deze gewoon achter andere leidingen vast gekneld?
 
Zadeltje eraf, tankcover eraf en de 2 bevestigingsbouten aan de zijkant van de tank eruit halen.
Dan kun je de tank achterover klappen en vastzetten met een stukje ijzerdraad oid aan een beugeltje onder het duo zadel.

Bij het opklappen van de tank trek je die slang los. Voordat je de tank opklapt moet je hem bij het koppelstukje los maken. Gebeurde mij de eerste keer ook

Als ik me goed herinner is de slang van de tankoverloop.

Waar loopt deze tankoverloop bij langs dan? Als ik de tank omhoog heb kan ik hem wel aansluiten maar wil hem via de juiste weg naar beneden laten gaan zonder tegen hete delen aan te komen.
 
Ik heb alles los gehaald en trof deze loze leiding aan (afvoer).
Dit moet hem dus zijn gok ik, alleen kan iemand mij vertellen waar deze origineel langs hoort te lopen?

Ik hoor graag, kan ik de boel weer in elkaar schroeven :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan