Oude berichten / nieuwe berichten

En het nieuwe lettertype is érrug dun. Als je het beeld wat uitzoomt om meer berichten in één scherm te kunnen zien is het bijna weg.

Admins: graag een iets dikkere letter!
 
Dit filter zie ik nergens staan. Waar moet ik zoeken?

Dit is het op mijn mobiel:

Screenshot_20180909-220904.jpg
 
Door al die notificaties blijf ik straks nog in dit topic hangen omdat ik dat alleen kan terugvinden,..to much, to much.:cry::W
Ik herken dit een beetje. Ik moet veel gaan prutsen om het lekker door te krijgen.
Ik pak het maar positief op. Minder mf = weer wat productiever met m'n werk.:cautious:;)
 
Op PC staat NIEUW... bovenaan op de eerste rij tekst.
Op de telefoon moet je links boven het menu knopje hebben (drie streepjes)
Dan staat daar Nieuw... ertussen.

Maar ik ga denk ik bij nader inzien even een nieuw topic aanmaken met een kleine howto met wat plaatjes erbij. Uiteindelijk minder werk als het tenminste lukt om dat een beetje duidelijk te doen. 😇

Ik heb het menu knopje (met de drie streepjes) niet op mijn telefoon. Ook kan ik niet naar andere pagina's gaan.
Het zal wel aan mijn telefoon liggen, maar wat kan ik hieraan doen? Echt geen verstand van.
Een nieuwe telefoon alleen voor mf vind ik wat ver gaan. Dat ik niet naar andere pagina's kan gaan is wel heel erg lastig vind ik.
Op de PC gaat het wel goed.
 
Ik heb het menu knopje (met de drie streepjes) niet op mijn telefoon. Ook kan ik niet naar andere pagina's gaan.
Het zal wel aan mijn telefoon liggen, maar wat kan ik hieraan doen? Echt geen verstand van.
Een nieuwe telefoon alleen voor mf vind ik wat ver gaan. Dat ik niet naar andere pagina's kan gaan is wel heel erg lastig vind ik.
Op de PC gaat het wel goed.

Kort samengevat heb je een iPhone 6 die nooit is geüpdate waarbij een aantal dingen missen op de interface. Geen menu knop en geen pagina navigatie.

Ik zou daar een apart topic voor aanmaken bij subforum "vragen en opmerkingen".
Misschien is het wel makkelijk te fiksen.
 
Is er een manier waarop in een topic de volgorde kunt omdraaien?
Dus laatste postings op de eerste pagina en laatste bericht bovenaan ipv laatste pagina en laatste bericht onderaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan