Originele Damen Leathers politiejas (zonder logo's) geel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem1979

Doorgewinterde mooi weer rijder
11 jan 2014
716
233
Castricum
Originele Damen Leathers politiejas (zonder logo's) geel (fluo).
Hele fijne, oerdegelijke motorjas, model Four Seasons (blousson), zoals de politie ze ook daar laat maken.
Zie ook de Damen Leathers website, nieuwprijs 650 euro.
Ik heb de jas ongeveer anderhalf jaar gedragen, maar niet in de winter. Hij is wel meegeweest op een zomervakantie naar Oostenrijk en Italie.

Ik ben er nu weer een beetje op uitgekeken, hij is erg opvallend, automobilisten gaan netjes rijden en aan de kant als je er aan komt :+

Ik heb hem op maat laten maken, d.w.z. de mouwen zijn iets verlengd, en de onderzijde is iets lager dan normaal, zodat ie niet omhoog kruipt boven je broek.
Ik ben 1.91m en slank/atletisch gebouwd.

Alleen een serieus bod graag.

full

full
 
Hoi Willem

Is de jas van leer en zitten er losse beschermstukken in de schouders en ellebogen ?
 
Ja en ja. De beschermstukken "zitten" erg lekker, ik weet niet hoe ze eruit moeten maar bij sommige jassen zitten die stukken heel vervelend of net niet helemaal op de goede plek. Deze jas zit heel erg fijn.
 
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, heb je hier nooit verkeerde reacties op gehad? Heb er zelf ook 1 maar durf hem niet te dragen :P
 
Dank voor de tip.
Aan Sassette: nee eigenlijk niet... wel dat auto's sneller dan normaal aan de kant gingen. Maar tegenwoordig rijden zelfs de pizzabezorgers in knalgeel.
Ik vind het nog steeds wel een hele vette jas.
Maar toen ik van een toermotor overstapte naar een sportiever model, wilde ik het niet meer.
 
Ok, leuk!

Hoop dat je iemand anders er snel blij mee kunt maken ;) Het is sowieso echt kwaliteitsleer!
 
Deze jas is nog steeds te koop! Kwam hem weer tegen bij opruimen van de zolder, daar hangt hij geduldig te wachten op een nieuwe eigenaar.
 
Mooie jas! En goeie prijs ook! Ik heb ga hem nu niet kopen, denk ik, maar ik begin zowaar te twijfelen.... Kwaliteitsjassen door Damen gemaakt, (ik heb er ook 1, ook tweedehands gekocht) zijn echt heel erg fijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan